Aviseringar
Rensa alla

köpa sexleksak med mamma,knäppt?


Ämnesstartare

jag vill beställa sexleksaker men är under 18, och man måste va 18 för o beställa från den sidan jag hittat saker på. min mamma och jag har pratat om sex, mens, underliv o sånt. vågar prata med henne om sånt. men jag vill nu beställa första sexleksaken men är det ok om jag berättar det för henne och frågar henne om hon skulle kunna beställa samtidigt så det blir billigare med frakt o så?

är detta otroligt pinsamt eller hur tror ni min mamma skulle reagera, att jag vill ha sexleksak och så?är detta helt knäppt att jag ens tänker tanken att beställa sexleksaker med min mamma alltså?att beställa samtidigt o hon ser vilka jag vill ha osv? o att hon tänker att wow min dotter kommer att använda dildo på sitt rum nu osv..

är helt seriös med detta, berätta gärna vad ni tkr.. jag vet inte hur jag ska göra,hahaXD[blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

inte bara knäppt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

inte bara knäppt

?


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

ja (Du röstade på detta alternativ)

Som fan


   
SvaraCitera

Det är väll inte så farligt att fråga henne, hon har väll själv säker använt sexleksaker som ung så hon förstår säkert[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Som fan

har du läst all min text?=)
hur ska jag göra annars då för att kunna köpa? vågar ju inte fråga nån kompis över 18 heller..pinsamt.. min mamma känns på något sätt mindre pinsam när dt gäller detta.


   
SvaraCitera
Hando

thisshitisBANANAS:

ja (Du röstade på detta alternativ)

Liiiiiite kanske. Fast hellre att du köper den med din mamma än med din pappa.


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

?

olustigt. konstigt. knäppt. äckligt. obehagligt. ruggigt. oangenämnt. onormalt. horigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Fast hellre att du köper den med din mamma än med din pappa.

hehe skulle aldrig köpa med min pappa.[shake] usch nej. men det känns iaf "lättast" att köpa med henne än att köpa med t.ex en kompis som e 18+ vilket skulle va otroligt pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

horigt.

varf skulle det va det?:/ har du ngt annat förslag då?


   
SvaraCitera
Hando

thisshitisBANANAS:

det känns iaf "lättast" att köpa med henne än att köpa med t.ex en kompis som e 18+ vilket skulle va otroligt pinsamt.

Står man väldigt nära sin mamma så gör man. Men känns det rätt för dig så gör det då.[y]


   
SvaraCitera

NEMO:

olustigt. konstigt. knäppt. äckligt. obehagligt. ruggigt. oangenämnt. onormalt. horigt.

Vadå horigt, det är ju fan sexleksak så hur ska hon då kunna vara horig?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

n har väll själv säker använt sexleksaker som ung så hon förstår säkert

jo,fast samtidigt känns det ju lite pinsamt.=) liksom hon kommer ju tänka typ "jaha så min dotter ska börja använda sexleksaker nu..[ops]"hehe.

Hando:

ära sin mamma så gör man. Men känns det rätt för dig så gör det då.

ja..fast jag tvekar ändå[cute]vet inte hur jag ska göra..får tänka ett tag;P fast hittat en som jag verkligen vill ha..Rabbit Pearl heter den.[y] alla recensioner är typ fem plus,låter skitbra[cute]


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

har du läst all min text?=)

Ja, jag har läst det och bara för att det är mindre pinsamt betyder det inte att det inte är knäppt
Vad du gör är antingen att hitta ett ställe där du kan köpa utan att vara 18 eller så väntar du tills du är 18


   
SvaraCitera

thisshitisBANANAS:

är detta helt knäppt att jag ens tänker tanken att beställa sexleksaker med min mamma alltså?att beställa samtidigt o hon ser vilka jag vill ha osv?

Hon kanske låter dig pröva en ur hennes dildosamling [y]


   
SvaraCitera