Aviseringar
Rensa alla

Köpa Tampax via internet?


Ämnesstartare

Jag bor i en väldigt liten stad med väldigt lite affärer och de enda som säljer Tampax ligger typ en mil ifrån mig, tar en timme att åka med buss dit.

Kan bara använda tamponger med hjälp av hylsa just nu så jag behöver verkligen dem och undrade om det var nån som vet om det finns nån onlinebutik i Sverige som säljer sådana?

Har försökt söka på nätet men Google har svikit mig 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Kan du inte åka dit och köpa ett lager? Eller be en vän/förälder/whatever? [smile]


   
SvaraCitera

Idoless:

en mil ifrån mig

Idoless:

tar en timme att åka med buss

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En timme med buss är väl inte så farligt? Åk dit och köp på dig några paket så behöver du inte åka så ofta. Det är väl bara krångligare att beställa från nätet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar det en timme för bussen att åka en bil! [tard] Fy va jobbigt!
Det måste finnas på internet. Annars får du som sagt packa på dig ett lager nästa gång eller be någon. Ring, de kanske skickar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Idoless: tar en timme att åka med buss

Jademyr:

Tar det en timme för bussen att åka en bil!

Yep, blir att åka omväg för att ta sig dit. Först med buss till stan (5km) och sen från stan till affären (8km) [sad]

Men sen är det också det att deras lager inte är så tillförlitligt, de har haft slut på skiten två gånger när jag åkt dit enbart för att köpa just dem och de snålar på att beställa in till affären eftersom det inte är så många som köper dem (varför det är så förstår jag inte, de är ju fantastiska! [love])

Får typ ringa och höra med dem innan jag åker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

Får typ ringa och höra med dem innan jag åker!

Du skulle annars kunna ringa butiker/apotek längre bort om det nu är så att de kan skicka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 timme ditt bort, 1-3 dagar att få från online affär?

Enough said' ?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera