Aviseringar
Rensa alla

Köpa vibrator


Ämnesstartare

Jag är för tillfället 15 år, vill utforska min kropp mer. Känner ingen satisfied feeling efter onani. Jag vill köpa en vibrator, utan att någon riktigt får reda på det. Snälla hjälp mig!


   
Citera
Ämnesetiketter
Berit

beställ


   
SvaraCitera

Har du swish?  Isånafall kanske jag kan köpa och posta en till dig


   
SvaraCitera

Varför kan du inte köpa via internet?


   
SvaraCitera

Köp en på teknik magasinet


   
SvaraCitera

De säljs på apoteket. Kan vara värt 2 minuter av pinsamhet.


   
SvaraCitera

Beställ en rackare med hemleverans och faktura till någon random i grannskapet (i dennes namn ofc. Glöm inte att skydda din IP-adress under beställningen, smidigast om du sköter allt från ett öppet nätverk ute någonstans!).

Sedan när varan har anlänt/är på väg att anlända till henom så placerar du hela summan till fakturan (och lite till för att visa uppskattning) tillsammans med en lapp där du förklarar dig (var seriös men gå ej ut med din identitet, se nedan) i ett kuvert och slinker ner detta i dennes brevlåda.. 

Exempel på meddelandet i brevet: 

Hej! Jag har beställt en sensuell vibrator i ditt namn med faktura och hemleverans, eftersom att jag ej törs handla den till mig själv.. Här i brevet finns kontanter som täcker fakturan och lite extra eftersom att jag tvingar dig till att begå en god handling men trots det drabbas av dåligt samvete. Var vänlig och leverera mig paketet! (antingen kan du be hen om att placera det på typ en gömd plats sent på kvällen vid en specifik tidpunkt "under stenen i lekparken finns en grop jag har grävt" eller något sådant! Eller så kan du be någon du känner/inte känner att ringa på hos henom för att plocka upp paketet för lite ersättning) osv. Huvudsaken oavsett hur du väljer att agera är att du ej lämnar ut din identitet eller möter upp henom själv, det är för riskabelt!! 

Om denne mot all förmodan skulle vägra lämna ut paketet samt behåller pengarna du gav så gör du ingenting åt det!! 

Testa istället en annan i grannskapet om du har råd med en till vibrator! Eller ge upp. Det var värt ett försök iaf!! 

Detta är den bästa lösningen jag jag tänka mig för dig.   

Med vänliga hälsningar


   
SvaraCitera

Går till tekniska magasinet. Där brukar de har allt.


   
SvaraCitera

Känner du ingen äldre kompis som du kan ge pengarna till så beställer den kompisen vibban och ger den till dig? 


   
SvaraCitera