Aviseringar
Rensa alla

Köpa vibrator


Ämnesstartare

Jag är 16 år och vill köpa en vibrator, men vet inte riktigt hur jag ska göra utan att någon ska få reda på det. Någon som har tips?


   
Citera

Beställer du på internet så är paketet diskret. Men i och för sig måste du vara 18 år för att beställa på de flesta sidor tror jag. Varför är det så hemskt att någon får reda på det? Det är inget ovanligt precis.


   
SvaraCitera

Gå in i en sexshop och köp en?


   
SvaraCitera

RyalNotch:

Gå in i en sexshop

gjorde detta en gång när jag var 17
hon sa att hon helst inte säljer till folk under 18


   
SvaraCitera

grums:

Det är inget ovanligt precis

[blush][blush]


   
SvaraCitera

grums:

Beställer du på internet så är paketet diskret.

Du som är insatt. ([rolleyes])

Borde det inte stå vem avsändaren är när man hämtar ut paketet på ett utlämningsställe? Eller ägs sexshopparna av något dotterbolag, typ Roffes Blomsterhandel AB, som gör att ingen kan se vem som har skickat beställningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

där jag bor tror jag inte att det finns någon sexshop ens. Och ja, jag har kollat på t.ex Teknikmagasinet, Expert osv men där står det att det är 18 års gräns. Men jag tänkte om man beställer via postförskott?


   
SvaraCitera

nån kan ju proxya [blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

gjorde detta en gång när jag var 17
hon sa att hon helst inte säljer till folk under 18

hmm köpte en till en tjejkompis i present och har även köpt en sexdocka på skämt till en killkompis. Var inga problem. Då var jag 16. Tror det beror på hur seriösa affärerna är.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Du som är insatt. ()

Är inte speciellt insatt. [crazy] Sluta med dina rolleyes!

Pickaboo:

Borde det inte stå vem avsändaren är när man hämtar ut paketet på ett utlämningsställe? Eller ägs sexshopparna av något dotterbolag, typ Roffes Blomsterhandel AB, som gör att ingen kan se vem som har skickat beställningen?

Nej det står avsändaren, men oftast brukar de ju ha sådana namn att man inte direkt kan relatera det till sexleksaker.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eforss:

Men jag tänkte om man beställer via postförskott?

Du måste ändå vara 18 år för att beställa väl? Om du beställer det med någon annans personnummer måste du ändå visa ID när du hämtar paketet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha okej. Tack iallafall!


   
SvaraCitera

Eforss:

Jaha okej. Tack iallafall!

Be någon äldre person du litar på köpa åt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Jodu, nejtack! Säger jag bara! Då är jag nog hellre utan...


   
SvaraCitera

Eforss:

Haha! Jodu, nejtack! Säger jag bara! Då är jag nog hellre utan...

och vart bor du där det inte finns något sexshop?
finns ju t.o.m en i ullared och det är fan inte mkt som finns där ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, inte vad jag vet.. Men jag tvivlar starkt på det, vet inte ens om jag skulle gå in i den om det fanns en här.


   
SvaraCitera