Aviseringar
Rensa alla

Köper ni musik på iTunes?


Ämnesstartare

Jag undrar om ni köper er musik på iTunes eller laddar ni ned eller streamar ni? Var längesen jag var inne på iTunes.

Men så här ser alltså Sveriges topplista ut just nu:

  • Catfight - Earthbound
  • Meghan Trainor - All about that bass
  • Taylor Swift - Shake it off

Jag vet inte om jag har hört någon av dem innan, men jag lyssnade på catfights låt på Spotify nyss och den var ju faktiskt väldigt bra!  http://open.spotify.com/track/5dTJNfIVfettcIdhGUfYTt


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

lol nej, jag är inte gjord av pengar.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag kör på Spotify hundra procent.


   
SvaraCitera

Har köpt en del, främst sådant som inte funnits på Spotify. Var dock ett tag sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller iTunes musiktjänst på att dö ut alltså?


   
SvaraCitera

Nej, aldrig. Jag använder uteslutande Spotify för mitt musiklyssnade  - är det något som inte finns där, finns det på Youtube. 


   
SvaraCitera

Jag tankar det som ej finns på Spotify (lägger in en dropbox-mapp så att jag även kommer åt mina "egna" musikfiler på jobbet). 


   
SvaraCitera
idaah

Jag kör på lite blandat. 

Det blir mest spotify, men har köpt hem en del från itunes samt att jag laddat ner lite grann 🙂 


   
SvaraCitera

vem fan köper ngt som e så lättillgängligt gratis......

ok, köpte en johan falk-box för typ 400 spänn för kske 3 årsen, har inte tagit bort plasten lr öppnat något av fodralen än, här kommer bildbevis:

20140919_202757.jpg

Rodnar


   
SvaraCitera

Hahah ne


   
SvaraCitera

Nope, Spotify. 


   
SvaraCitera

Nej. En fin liten historia, jag köpte låtar för runt 100 spänn, sedan en sommar blev min IPod touch konstig så jag behövde återställa den. När den var färdig och kopplad med icloud, så var ju alla låtarna borta (vet att låtarna försvinner då den inte är kopplad med Itunes, men den datorn var sönder) . Jag gick in på min iPod och sökte på låtar jag hade ägt, det stod bara "9 kr". Liksom vad fan? Mitt konto äger dom låtarna varför skall jag betala igen? Kommer aldrig betala för låtar på Itunes igen!


   
SvaraCitera

Johannas:
Jag undrar om ni köper er musik på iTunes eller laddar ni ned eller streamar ni? Var längesen jag var inne på iTunes.

Men så här ser alltså Sveriges topplista ut just nu:

  • Catfight - Earthbound
  • Meghan Trainor - All about that bass
  • Taylor Swift - Shake it off

Jag vet inte om jag har hört någon av dem innan, men jag lyssnade på catfights låt på Spotify nyss och den var ju faktiskt väldigt bra!  http://open.spotify.com/track/5dTJNfIVfettcIdhGUfYTt

Skön låt! Inte min stil vanligtvis men jag gillar den! Är inte den ena tjejen Denise Lopez??

Jag brukar köpa en del musik på ITunes fortfarande, tycker det känns mer rätt att betala för sig, men jag lyssnar självklart mycket på spotify också!


   
SvaraCitera
Petra

Gretafil:

Skön låt! Inte min stil vanligtvis men jag gillar den! Är inte den ena tjejen Denise Lopez??

Jag brukar köpa en del musik på ITunes fortfarande, tycker det känns mer rätt att betala för sig, men jag lyssnar självklart mycket på spotify också!

Ja det är Lopez. Skön låt ändå!


   
SvaraCitera
Petra

Ingen musikvideo?


   
SvaraCitera