Aviseringar
Rensa alla

Köper och använder du?


Ämnesstartare

Köper och använder du pungvax?
Pungvax.png


   
Citera

Men för bövelen, vad fan är pungvax?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AxxALxd: Men för bövelen, vad fan är pungvax?

Ingen ny produkt. Minns inte när den kommit men den kommer från vårt östliga grannland Finland. Enl reklamen ska den...

Sheasmör är namnet på den råvara som utgör pungvax. Det kommer från sheanötter, alltså de tropiska smörträdens frön, och finns sen länge som komponent i en drös hudprodukter med mer kvinnlig framtoning. Dessutom säljs smöret som en ren råvara på burk.

Du kan säga farväl till mjäll och klåda samt glömma generande lukt som beror på pungsvett. Alla sådana problem försvinner då pungens hud vårdas och mår bra. Även svettning under träning minskar, vilket gör att du slipper svidande skavsår och obehaglig friktion. Vi rekommenderar att du applicerar Pungvax på innerlåren och pungen innan en längre löprunda eller vandring. Du kan då utföra hela aktiviteten med ett leende och har inte längre någon ursäkt för att inte ränna runt i löpspåret som en svettig älg. Chansen är att alltså att du blir både fräschare och mer vältränad, vilket garanterat tilltalar din partner.
Pungvax passar även bra som “after shave” för irriterad hud efter rakning av dina ädlare delar. Du kan glömma den svidande och brännande känslan och istället njuta av len och lugn hud med hjälp av Pungvax. (Det funkar lika bra för kvinnor också!) Sheasmör är en minimalt allergiframkallande produkt. Ifall du är allergisk mot växtolja, eteriska oljor eller konserveringsmedel, så kommer denna produkt vara din befriare!

Se inte ovanstående som reklam för produkten utan mer som allmän info.  Mycket glad

Men som svar på TS fråga - NEJ, har aldrig använt och kommer aldrig att använda pungvax!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lel gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kuken blir också både blank o smidig. Slipper skavsår när jag knullar o runkar mycke!


   
SvaraCitera

Låter ju lagom hemskt! Måste göra extremt ont, för mig gäller hyvel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juste kom på att tänka på alexander rask sån här produkt lmao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sålde inte han en liknande produkt?


   
SvaraCitera

agnes_:
sålde inte han en liknande produkt?

jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

jag vet inte

ehm?


   
SvaraCitera