Aviseringar
Rensa alla

Köpgalen morsa...


Ämnesstartare

Kanske överdriver med att säga köpgalen (ni kanske tänker på folk som på lyxfällan? xd) men hon köper lite väl mycket... Hon kan typ beställa nåt fint hon hittat på HM eller nåt (inte dyrt med det händer ofta så i längden blir det dyrt) till sig själv men när det gäller att jag eller min bror behöver nya sockar,t-shirts (alla är i barnstorleken 170... Ska ha large . . .) så bryr hon sig knappt. Hon köper saker hon inte behöver som t.e.x fiskar som bara dog köpte hon förut... tröttnade på dom och nu händer samma sak. Dom har redan börjat dött... Hon kör lite slarvigt så hon körde nyss in i en stolpe och baklyktan gick sönder. Känns inte så kul att man har trasiga,för små tröjor och sockar för att mamma inte vill köpa nya medans hon själv klagar på att hon har för smått sen dagen efter köper hon det. Vet inte vad ni ska diskutera om men ni kan väl komma med nån åsikt på det här [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

Heineken:

ni kan väl komma med nån åsikt på det här

det var ju dumt av din mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gamla är du och din bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur gamla är du och din bror

Jag är snart 14
Han är 10.

Blivande_japan:

det var ju dumt av din mamma

Ja [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heineken:

Jag är snart 14
Han är 10.

jaha det var ju dumt av din mamma.
säg åt henn att ni ej kan gå nakna
kontakta soc om det är för jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jaha det var ju dumt av din mamma.
säg åt henn att ni ej kan gå nakna
kontakta soc om det är för jobbigt

Vi går ju inte precis nakna men så jobbigt är det ju inte... Vågar typ inte riktigt fråga efter kläder för jag har gjort det miljontals gånger och sen när det kommer upp att jag behöver mer än det bryr hon sig knappt... Det är ju däremot inte så trevligt att använda samma t-shirts till gymnastiken som vanligtvis, hål i dom, använda samma om och om igen... (man känner sig som nåt äckel av nån anledning...) ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon behöver en man som styr upp henne! [wink]


   
SvaraCitera