Aviseringar
Rensa alla

Köpte en regnkappa för 900kr.....


Ämnesstartare

Köpte en regnkappa för några månader sedan för 900kr älskade den o allt men den är sånt    Ångrar mig  som fan  har redan använt den får inte att lämna tillbaka vad gör man ?  Har försökt att sälja den me får inte sålt den..


   
Citera
Ämnesetiketter

Dina pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Dina pengar

Vad menar du ?


   
SvaraCitera

Danneboi: Köpte en regnkappa för några månader sedan för 900kr älskade den o allt men den är sånt

Vad menar du med "älskade den o allt men den är sånt"?

Danneboi: Ångrar mig som fan har redan använt den får inte att lämna tillbaka vad gör man ?

Antingen behåller du den eller säljer den på Tradera. På Tradera går ALLT att sälja. Lägg utgångsbudet på 1 krona så är den såld inom en vecka.

Danneboi: Har försökt att sälja den me får inte sålt den..

Se svaret ovan.  Blink


   
SvaraCitera

Btw, släng upp en bild på den och ange vad det är för storlek så kanske någon här på UM är intresserad av den.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

kan köpa den för 1kr


   
SvaraCitera

Danneboi:

Vad menar du ?

Du skulle inte ha slösat pengar på den från första början, men de dina pengar så ja ska inte lägga mej i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Du skulle inte ha slösat pengar på den från första början, men de dina pengar så ja ska inte lägga mej i

lätt o va efterklok ellehur? det är vi alla


   
SvaraCitera

Du får väl stå ditt kast helt enkelt. Alla begår vi misstag ibland, somliga större än andra. Släng jackan o tänk istället på hur värt de var de där 900 kronorna för att bli av med den.


   
SvaraCitera

kan köpa den för 2 kr


   
SvaraCitera

thats bad, rip ditt kort lmao


   
SvaraCitera

Danneboi:

lätt o va efterklok ellehur? det är vi alla

Näe jag har nog aldrig ångrat ett köp någonsin. Speciellt inte kläder, men de bara för jag aldrig köpt egna hihi


   
SvaraCitera

Kan köpa den för 3kr


   
SvaraCitera

Vad är det för märke (label) på  kappan? Didrikson? Storlek? Regnkappa eller regnjacka? En regnkappa är lång och går långt nedanför knäna. En regnjacka går bara (knappt) ner till skrevet.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera