Aviseringar
Rensa alla

Köpte en regnkappa för 900kr.....


Asstriid: Tror du att man bara lägger upp en bild på sin facebook profil eller? Det finns facebook marketplace och 1 miljon köp- och sälj grupper. Man får saker sålda mycket snabbare på facebook än tradera och blocket det kan jag garantera. Speciellt när det gäller kläder.

Indexeras den verkligen på direkten av Google? Dvs att all text som ligger i annonsen blir sökbar via Google?


   
SvaraCitera

politisk realist:

Indexeras den verkligen på direkten av Google? Dvs att all text som ligger i annonsen blir sökbar via Google?

Kanske inte. Varför skulle det vara nödvändigt?


   
SvaraCitera

Asstriid: Kanske inte. Varför skulle det vara nödvändigt?

De allra flesta köpare, oavsett vad man letar efter, känner väl till Tradera och Blocket som de två stora giganterna på begagnade och nya produkter, från privatpersoner och företag. Och alla idag använder väl Google för effektiva och snabba sökträffar. Om inte prylen, i detta fall regnjackan, är sökbar via Google, hur når då Danne alla presumtiva köpare i Sverige som just letar efter en sådan jacka han vill bli av med?


   
SvaraCitera

politisk realist:

De allra flesta köpare, oavsett vad man letar efter, känner väl till Tradera och Blocket som de två stora giganterna på begagnade och nya produkter, från privatpersoner och företag. Och alla idag använder väl Google för effektiva och snabba sökträffar. Om inte prylen, i detta fall regnjackan, är sökbar via Google, hur når då Danne alla presumtiva köpare i Sverige som just letar efter en sådan jacka han vill bli av med?

Lägger man ut annonsen i en grupp med t.ex 10k medlemmar så känns det inte nödvändigt. Jag är med i en lokal köp och säljgrupp med kanske 5k medlemmar och allt jag har lagt upp där har blivit sålt ganska så snabbt efter. Det är ingen speciell jacka han säljer direkt så risken att ingen i dessa grupper skulle vara intresserad ser jag som noll.


   
SvaraCitera

Asstriid: Varför skulle det vara nödvändigt?

Du kan ju kolla hur Google har indexerat  just den här sidan - Köpte en regnkappa för 900kr..... på DENNA GOOGLE-länk.   Tumme upp 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Danneboi: Har försökt att sälja den me får inte sålt den..

Väntar fortfarande på svar vad det är för storlek och hur mycket du vill ha för den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titlover:

Väntar fortfarande på svar vad det är för storlek och hur mycket du vill ha för den?

säljer den inte här inte seriöst 


   
SvaraCitera

900 spänn är inte så jävla farligt för en jacka


   
SvaraCitera

Danneboi:

Vad anses som bra pris då? den kostar 899 orginal pris på xxl

Beror på skick. Sälj den för mindre om du inte har bra tålamod alternativt sälj för mindre om du vill bli av med den snabbt.


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Du skulle inte ha slösat pengar på den från första början, men de dina pengar så ja ska inte lägga mej i

partner disskusion. Skål


   
SvaraCitera

vincebruh:

partner disskusion. Skål

Ah well


   
SvaraCitera