Aviseringar
Rensa alla

KÖR FÖRSIKTIGT!


Ämnesstartare

SE PÅ EGEN RISK


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg. blev mest ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så jävla irriterad på folk som tar körkort och är överlyckliga för att de har klarat proven.. Sedan ska de likt förbannat köra i 200 knyck och bryta mot en massa lagar & vara en risk för andra i trafiken.. WTF! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

såg. blev mest ledsen.

Den hemskaste scenen är då det är en snubbe som kör på en annan bil i baken. Och tänker, "nästan ingen fara skedd" fram tills han går fram till andra bilens framsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Den hemskaste scenen är då det är en snubbe som kör på en annan bil i baken. Och tänker, "nästan ingen fara skedd" fram tills han går fram till andra bilens framsida.

ja [cry]

sen den där en bil voltar och glider fram till paret på muren.. alltså dom var knappt i närheten och ändå blev dom involverade!!


   
SvaraCitera
time
 time

Usch. Usch. Usch. Borde inte ha tittat. Kommer inte våga åka bil efter det här. Och många jag känner kör som dumbommar. [sad]


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

Det där drog bara upp hemska minnen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där...var ju bara tragiskt.


   
SvaraCitera

Skulle man ta bort alla människor från vägarna som är rädda för att köra bil, men gör det ändå, är jag ganska säker på att vi hade haft 95% mindre olyckor i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad va pinsamt och dålig stämning det verkar bli om man kör på någon. och jag som ska köra upp nästa vecka :C


   
SvaraCitera

Vågar inte titta [sad]
Jag kör alltid jätteförsiktigt, men blir rädd för alla som inte kan köra ordentligt. IDIOTER!!!!!!


   
SvaraCitera

farbror gugge:

och jag som ska köra upp nästa vecka

Tipz: kör inte på nån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Tipz: kör inte på nån

mh ska försöka undvika det!


   
SvaraCitera