Aviseringar
Rensa alla

Köra bil i verkligheten eller på tv spel


Ämnesstartare

Tja vad tycker ni är roligast att köra bil på tv spel  eller köra bil i verkligheten?:)


   
Citera
Ämnesetiketter

I verkligheten, definitivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i spel

pga inget skadas där, sedermera krävs iofs viss energi för att kunna driva en TV och spelkonsol eller dator, som möjligtvis kommer från ett kärnkraftverk som är grym mot moder natur etc, men inte lika stora mängder som krävs för att driva en bil.. :)) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig kört irl så vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
i spel

pga inget skadas där, sedermera krävs iofs viss energi för att kunna driva en TV och spelkonsol eller dator, som möjligtvis kommer från ett kärnkraftverk som är grym mot moder natur etc, men inte lika stora mängder som krävs för att driva en bil.. :)) 

Tv-spel äger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Tv-spel äger

fetnajz yo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev hooked efter gameplay-trailern av det nya NFS på E3. "Undergorund 3" osv! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var tider när en "LANade" Underground 2 med folk på PS2, när en drog med sig både TV och konsol till någon annans källare..... 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skoja, jag var mobboffret utan vänner 

Men aa det spelet var kul iaf :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Var tider när en "LANade" Underground 2 med folk på PS2, när en drog med sig både TV och konsol till någon annans källare..... 😀

underground 2 Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irl helt klart


   
SvaraCitera

I spel definitivt.
Har kort cross och sånt men aldrig kört en bil så jag vet inte riktigt hur det känns.
Men jag kommer ihåg när jag var liten att jag brukade drömma mardrömmar om att jag  körde min mammas bil och det slutade alltid att jag körde in i något och vaknade skrikandes av smärtan av ''krocken'' ;-;


   
SvaraCitera
reben

i spel
skitfarligt i verkligheten


   
SvaraCitera
reben

man sliter inte lika mkt på kopplingen i spel helr
de gör inget om bilen går sönder för de e superförsäkring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: man sliter inte lika mkt på kopplingen i spel helr

x)


   
SvaraCitera