Aviseringar
Rensa alla

körkort


Ämnesstartare

nån som vill få mig taggad till att skaffa körkort för jag borde göra det och alla tjatar på mig men jag orkar inte riktigt


   
Citera
Ämnesstartare

en god anledning är att det iaf i Stockholm snart är billigare att äga och köra bil än att åka kollektivtrafik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nån

du
bestäm
lägg upp ett schema
kör efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

en god anledning är att det iaf i Stockholm snart är billigare att äga och köra bil än att åka kollektivtrafik.

det är ju inte alls bra va fan! nu bor ju inte jag där men det är ju meningen att tåg osv ska bli billigare, smidigare, snabbare och bättre så alla slutar köra bil så vi slutar förstöra vår jord

krasch:

du
bestäm
lägg upp ett schema
kör efter

ingen bra taggning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är ju inte alls bra va fan! nu bor ju inte jag där men det är ju meningen att tåg osv ska bli billigare, smidigare, snabbare och bättre så alla slutar köra bil så vi slutar förstöra vår jord

ja jo men politikerna vill inte att de ska va så längre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja jo men politikerna vill inte att de ska va så längre

idioter!

allt är juholts fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har snart haft körkortet i 2 år.. har mest använt det som leg. xd Knappt värt att skaffa om man inte skiter ut pengar, är så förbannat dyrt å håller efter med bilen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

har snart haft körkortet i 2 år.. har mest använt det som leg. xd Knappt värt att skaffa om man inte skiter ut pengar, är så förbannat dyrt å håller efter med bilen

usch det var inte heller nån bra taggning

jag behöver inte betala för det. det gör min farsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ingen bra taggning

nej, men det är realistiskt i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

nej, men det är realistiskt i alla fall.

jo kanske men fortfarande ingen bra taggning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo kanske men fortfarande ingen bra taggning

krasch:

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

usch det var inte heller nån bra taggning

jag behöver inte betala för det. det gör min farsa

bortskämda jävel [mad] men passa på och ta det medan du får det gratis då! är ändå värt å ha det fastän man knappt kör bil alls. nästan alla arbetsgivare vill ha det också om man nu inte jobbar på donken, klädbutik, teleförsäljare å dyl.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

allt är juholts fel!

haha VA?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å, har haft körkort i över 2 år [cool]
Fast har varit utan bil i ett halvår eftersom det inte är nödvändigt när man inte bor på landet längre [sad]


   
SvaraCitera
kachin

Tycker den otroliga möjligheten att gasa ner och förpesta miljön är nog taggande [smile]


   
SvaraCitera