Aviseringar
Rensa alla

körkort


Ämnesstartare

Eh, om din farsa nu skall betala kortet så är du rätt korkad om du inte börjar köra för att fixa kortet. Det är rätt dyrt att skaffa körkort, så bäst du tar tummen ur arslet och börjar övningsköra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bortskämda unge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne, jag har inte heller orkat.. Inte ens jag som behöver betala för det.. Men ändå! Jag kommer faila så jävla hårt, så mina föreldrar kommer bli urfattiga! [sad]


   
SvaraCitera
Lunos

Är en jävla frihet att ha körkort... ta sig vart man vill, när man vill. + kanske blir lite ensamt när dina kompisar har men inte du 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

bortskämda jävel men passa på och ta det medan du får det gratis då! är ändå värt å ha det fastän man knappt kör bil alls. nästan alla arbetsgivare vill ha det också om man nu inte jobbar på donken, klädbutik, teleförsäljare å dyl.

hey! inte mitt fel att min farsa förösker köpa min kärlek. jag hatar fettot

jo är ju därför jag borde passa på och skaffa det men är fan inte sugen

Blivande_japan:

haha VA?

haha ja. jag ser hans face i tidningen hela tiden. han gör mig sur så jag får skylla på honom. han verkar inte vara bra

ChickiBull:

Å, har haft körkort i över 2 år
Fast har varit utan bil i ett halvår eftersom det inte är nödvändigt när man inte bor på landet längre

[n]

kachin:

Tycker den otroliga möjligheten att gasa ner och förpesta miljön är nog taggande

miljöhatare!!! [mad]

skulle vara skönt att kunna ta sig till gbg lite lättare dock

passaro:

Eh, om din farsa nu skall betala kortet så är du rätt korkad om du inte börjar köra för att fixa kortet. Det är rätt dyrt att skaffa körkort, så bäst du tar tummen ur arslet och börjar övningsköra.

jag är en knepig person, det är jag medveten om.

isola:

Bortskämda unge

var snäll!

S3ON:

Ne, jag har inte heller orkat.. Inte ens jag som behöver betala för det.. Men ändå! Jag kommer faila så jävla hårt, så mina föreldrar kommer bli urfattiga!

faila inte då!

fast jag är också rädd för att faila. jag kan inte ens starta bilen och finns ingen som kan lära mig så måste låta idioterna i körskolan göra allt

Lunos:

Är en jävla frihet att ha körkort... ta sig vart man vill, när man vill. + kanske blir lite ensamt när dina kompisar har men inte du 🙁

hur vet du att mina kompisar har?? [shake]

jo klart det hade varit skönt och är ju värsta friheten. men är jobbigt att lära mig, plugga och snacka med massa körskolemänniksor som är jobbiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är en knepig person, det är jag medveten om.

Äh, skärp dig. Du kommer att ångra dig senare, om du beslutar dig för att skaffa körkort senare i livet.

Och, ja, du kommer att suga i början. Det gör alla - men du blir ju bättre med tiden.


   
SvaraCitera
Lunos

patrick bateman:

hur vet du att mina kompisar har?? [shake]

Antog bara, någon brukar la alltid ha. Men om ingen har så är det ju skit bra att du skaffar... Kan ni åka iväg på äventyr!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

j

säg sådär till blandisen sen också, känns som att det kommer att göra susen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var så opedagogisk i denna tråd [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Ne, jag har inte heller orkat..

är inte du typ arbetslös..?

patrick bateman:

haha ja. jag ser hans face i tidningen hela tiden. han gör mig sur så jag får skylla på honom. han verkar inte vara bra

okej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är inte du typ arbetslös..?

Jo? [sad]

Men vad har det för betydelse? Det är inte direkt så att jag får ett jobb bara för att jag har körkort.. Eller!? [shake]


   
SvaraCitera

S3ON:

Jo?

hur kan man inte orka om man är arbetslös?[tard]

S3ON:

Men vad har det för betydelse? Det är inte direkt så att jag får ett jobb bara för att jag har körkort.. Eller!?

kan det ju visst, särskilt om du inte har någon utbildning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kan det ju visst, särskilt om du inte har någon utbildning

Haha ,du får gärna utveckla det där! [zzz] Finns inte en jävel som anställer folk utan utbildningar nu för tiden.

TROLL! [mad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Haha ,du får gärna utveckla det där! [zzz] Finns inte en jävel som anställer folk utan utbildningar nu för tiden.

vad är svårt att förstå?[tard] det finns många jobb som kräver körkort och många till jobb där chefen tycker att det är en fördel om man har körkort

S3ON:

TROLL!

är jag ett troll för att du är lat och oambitiös..? okej[rolleyes]


   
SvaraCitera