Aviseringar
Rensa alla

körkort


Ämnesstartare

Jag är duktig. Har nu skrivit in mig och har fått körkortstillstånd. Ska ner och snacka med idioterna imorgon och har beställt körkortsboken.

Jag är dock inte taggad. Så ge mig; Egna erfarenhet, tips, förslag och förklara typ hur allt bör gå tillväga framöver med skiten. 


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

glöm inte döda vinkeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var taggad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: glöm inte döda vinkeln

Överskattad grej.

Myksa: Var taggad.

Vill och kan inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör inte på någon.


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman: Överskattad grej.

ganska viktigt faktiskt. sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Småsaker som bilbältet skulle jag nog vilja säga, har vänner som kuggat på sådana "självklara" saker som de fumlat med på grund av nervösitet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pluggar körtkort nu oxo och jag kan LÄTT köra fortare än dig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bra, man får inte köra på Barcelonasupporters måste jag informera om, jag förstår att det vore frestande om man såg en intet anande Xisco gåendes på stan men lagen gör inga undantag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha shit.. Inte för att verka elak eller nåt, men hade typ en diskussion med dig för jättelänge sedan då jag försökte övertyga dig om att det var rätt beslut och att du skulle bege dig till en körskola och skriva in dig.

Kul att se att det blev av tillslut!!

Tag en sak i taget och kör i din egen takt bara så löser det sig för din del! En intensivkurs är nog inget att rekommendera dig kanske 😉  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Det är bra, man får inte köra på Barcelonasupporters måste jag informera om, jag förstår att det vore frestande om man såg en intet anande Xisco gåendes på stan men lagen gör inga undantag.

ahahahaha, heregud jag gråter Galen  

S3ON:
Haha shit.. Inte för att verka elak eller nåt, men hade typ en diskussion med dig för jättelänge sedan då jag försökte övertyga dig om att det var rätt beslut och att du skulle bege dig till en körskola och skriva in dig.

Kul att se att det blev av tillslut!!

Tag en sak i taget och kör i din egen takt bara så löser det sig för din del! En intensivkurs är nog inget att rekommendera dig kanske 😉  

jag och patrick har också snackat om detta ett antal ggr fast grejen är att jag nog har uppmuntrat mer åt andra hållet *känner mig skyldig* det där med körkort är läskigt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH DU HAR INTE SAGT DETTA TILL MIG ÄN?! INFORMERAR HELA JÄKLA INTERNET, MEN INTE MIG VAD ÄR DET FÖR HIMLA STIL DU? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: tips

Tänk inte på dom som idioter. Tror det blir roligare så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: jag och patrick har också snackat om detta ett antal ggr fast grejen är att jag nog har uppmuntrat mer åt andra hållet *känner mig skyldig* det där med körkort är läskigt Gråter

Vad skrämmer dig? Är det rädslan för att råka ut för en olycka? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad skrämmer dig? Är det rädslan för att råka ut för en olycka? 

både ja och nej, är inte rädd för att de ska hända mig ngt utan för att jag kanske råkar mörda någon :/


   
SvaraCitera