Aviseringar
Rensa alla

körkort


Ämnesstartare

cuzIcan: både ja och nej, är inte rädd för att de ska hända mig ngt utan för att jag kanske råkar mörda någon :/

Att du skulle råka ut för tvångstankar på vägen då eller? För att av misstag köra ihjäl någon, d.v.s. Olycka räknas ju inte till mord.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att du skulle råka ut för tvångstankar på vägen då eller? För att av misstag köra ihjäl någon, d.v.s. Olycka räknas ju inte till mord.. 

är ju inte helt omöjligt... vill inte skada någon bara 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ahahahaha, heregud jag gråter Galen     

Ett preemptivt gråtande över den snart framlidne Xisco antar jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ett preemptivt gråtande över den snart framlidne Xisco antar jag. 

ahahahahahahaha, fan jag pajar datorn snart XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: vill inte skada någon bara 🙁

Har svårt att tänka mig att någon vill.. Åtminstone inte på vägen, vore korkat, fullt utav vittnen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Överskattad grej. 

Tro mig, det är den inte. Jag skulle ha kunnat köra in i flera bilar om jag inte kollat den. 

dazed:
Det är bra, man får inte köra på Barcelonasupporters måste jag informera om, jag förstår att det vore frestande om man såg en intet anande Xisco gåendes på stan men lagen gör inga undantag.

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har svårt att tänka mig att någon vill.. Åtminstone inte på vägen, vore korkat, fullt utav vittnen. 

jo det är klart, men jag är lite extra paranoid och är helt bomb säker på att jag kommer råka köra ihjäl ngn så fort jag sätter mig bakom ratten :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: jo det är klart, men jag är lite extra paranoid

Då kanske det inte är en så bra idé dårå, det gäller att man är helt frisk i huvudet. Blink

Annars övar man ju upp detta genom att övningsköra där inga bilar färdas till en början, exempelvis stora parkeringar sena kvällar eller industriområden.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Då kanske det inte är en så bra idé dårå, det gäller att man är helt frisk i huvudet. Blink

Annars övar man ju upp detta genom att övningsköra där inga bilar färdas till en början, exempelvis stora parkeringar sena kvällar eller industriområden.. 

fan att jag inte är det asså 🙁 antar att du är en trygg förare? 🙂 jag kan flyga sånadär vad de nu heter grejer och på grund av det tror alla att jag skulle va skitduktig på att köra bil, men min stackars syrra fick köra upp 3 ggr och jag kommer aldrig någonsin sätta mig i samma bil som henne XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe: Kör inte på någon.

Det verkar ju dock kul.

reben: ganska viktigt faktiskt. sant

Njaee.

FruLiten: Småsaker som bilbältet skulle jag nog vilja säga, har vänner som kuggat på sådana "självklara" saker som de fumlat med på grund av nervösitet

Det var ett bra tips, tack.

Rävpojken: pluggar körtkort nu oxo och jag kan LÄTT köra fortare än dig!!

Haha hur långt har du kommit? Slår vad om att jag får kortet först.

dazed: Det är bra, man får inte köra på Barcelonasupporters måste jag informera om, jag förstår att det vore frestande om man såg en intet anande Xisco gåendes på stan men lagen gör inga undantag.

Hade kört en Judge Dredd "I am the law" och gjort det ändå tror jag. 

S3ON: Haha shit.. Inte för att verka elak eller nåt, men hade typ en diskussion med dig för jättelänge sedan då jag försökte övertyga dig om att det var rätt beslut och att du skulle bege dig till en körskola och skriva in dig.

Kul att se att det blev av tillslut!!

Tag en sak i taget och kör i din egen takt bara så löser det sig för din del! En intensivkurs är nog inget att rekommendera dig kanske 😉

Hahaha jag minns den allt. Och du kommenterar ju ofta i mina trådar och jag gör ju ofta trådar om hur svårt jag har för såna här grejer. Det tog mig all denna tid att samla på mig tillräckligt med mod, typ. Tack 🙂 Nej usch, funderade på det men är nog ingen bra idé

cuzIcan: jag och patrick har också snackat om detta ett antal ggr fast grejen är att jag nog har uppmuntrat mer åt andra hållet *känner mig skyldig* det där med körkort är läskigt

Haha uppskattar ändå din uppmuntran även om den går emot att jag måste ha kortet 🙂 Men det är himla läskigt alltså.

cuzIcan: OCH DU HAR INTE SAGT DETTA TILL MIG ÄN?! INFORMERAR HELA JÄKLA INTERNET, MEN INTE MIG VAD ÄR DET FÖR HIMLA STIL DU?

Aha. Nu förstår jag ditt sms bättre Blink Förlåt Jasmine 🙁 Skyller på att du var seg och inte svarade mig angående flytten Blink 
Fast förlåt ändå Ledsen Ska jag gottgöra dig? 🙂

turtle: Tänk inte på dom som idioter. Tror det blir roligare så.

Haha det är svårt faktiskt. 

Xisco: Tro mig, det är den inte. Jag skulle ha kunnat köra in i flera bilar om jag inte kollat den.

Vad är den för nåt egentligen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha det är svårt faktiskt.

Vad gör dom till idioter? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: Vad gör dom till idioter?

Inget antar jag, inte ens träffat dem. Vet inte ens varför jag skrev så. Var kanske lite sur när jag gjorde tråden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Inget antar jag, inte ens träffat dem. Vet inte ens varför jag skrev så. Var kanske lite sur när jag gjorde tråden 

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

Söt

Hihi Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha uppskattar ändå din uppmuntran även om den går emot att jag måste ha kortet 🙂 Men det är himla läskigt alltså.

Aha. Nu förstår jag ditt sms bättre Blink Förlåt Jasmine 🙁 Skyller på att du var seg och inte svarade mig angående flytten Blink 
Fast förlåt ändå Ledsen Ska jag gottgöra dig? 🙂

fullt förståerligt 😉 ahahaha sure just blame it all on me^^ jaaa det måste du ju nu 😉 


   
SvaraCitera