Forumet - Körkort?

Körkort?

1542 1 31
Kommer ni ta körkort
Har redan körkort (B) för bil och (A) för tung MC. Fast jag startade med A1 vid 16 års ålder och A2 när jag fyllde 18 år.

Skulle vilja ha utökad B-behörighet för att kunna köra fordonskombinationer där personbilens och släpvagnens sammanlagda totalvikt är högst 4 250 kg. Samt i framtiden skulle det vara jävla läckert och köra dessa BAMSESTORA HUSBILAR dvs ett C1 kort.

Men även en sådan här liten husvagn skulle vara roligt.  Tumme upp  Mycket glad

husvagn-lego-700x457.jpg

Spana också in:

Trevlig-Snubbe: Ja, till bil enbart. Jag är ingen terrorist som tar lastbilskörkort. ;)
Alla lastbilsförare är inte terrorister men samtliga muslimer som tar lastbilskörkort är en risk.
Varför är det en risk att muslimer tar lastbilskörkort? Muslimer som tar lastbilskörkort gör det för jobb, inte för att döda mänskligheten. Muslimer är inte terrorister, dom är helt vanliga individer precis som du och jag. 

Om nu en terrorist vill utföra en attack, varför ens ta lastbilskörkort? Dom kan lika med ta en lastbil, precis som Rakhmat Akilov.

Amadeus Från Syd:
Varför är det en risk att muslimer tar lastbilskörkort? Muslimer som tar lastbilskörkort gör det för jobb, inte för att döda mänskligheten. Muslimer är inte terrorister, dom är helt vanliga individer precis som du och jag. 

Om nu en terrorist vill utföra en attack, varför ens ta lastbilskörkort? Dom kan lika med ta en lastbil, precis som Rakhmat Akilov.
Jag tänker mer på islamister, muslimer gör ju inte så mycket förnär men så finns det extremister lite varstans. Det är extremisterna jag är oroad för.

Sant.