Aviseringar
Rensa alla

Körkortstillstånd!


wesh:

ja jag har betalat, och det va min optiker som fyllde i allt 😛

[chocked]

Jaja. Hoppas det löser sig, det gör det med största sannolikhet. Men snart.. [crazy]


   
SvaraCitera

wesh:

ja jag har betalat, och det va min optiker som fyllde i allt 😛

Dem har precis haft semester, tror det tog minst 3månader för mig också. Så det kommer nog snart [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaah hoppas det 😛 ska fan övningköra med skolan snart xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TJENA,


   
SvaraCitera

Ring och kolla, när du kommer till den babblande inspelade kvinnan väljer du bara övriga frågor 1-2ggr och så får du prata med dom.

Jag ringde 1 månad efter att jag skickat in mitt och då sa dom att jag var tvungen att skicka in läkarintyg på att jag ej har epilepsi längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur jävla svårt ska det va? ring o fråga dem, ja ringde angående import av bil från ungern för ja behöver regga min Trabi. tyckte själv de gick snabbt även me kärringjäveln i telen man säger anntingen ja eller nej till dem frågor hon säger....
finns nåt som kallas logik 😉


   
SvaraCitera

drfrasse44:

hur jävla svårt ska det va? ring o fråga dem, ja ringde angående import av bil från ungern för ja behöver regga min Trabi. tyckte själv de gick snabbt även me kärringjäveln i telen man säger anntingen ja eller nej till dem frågor hon säger....
finns nåt som kallas logik 😉

Du pratar om olika saker, lille gubben. Sen verkar du vara rätt mkt yngre än 18 också. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du pratar om olika saker, lille gubben. Sen verkar du vara rätt mkt yngre än 18 också. [shake]

bara för ja e under 18 betyder det väl ej att ja ej kan bilar? det är de jag e bäst på 🙂 http://www.garaget.org/Drfrasse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog en vecka att få mitt tillstånd från måndag tilll denna tisdagen som var så kom körkorts tillståndet till AM kort snart ut o köra A-Tralla [bigsmile]


   
SvaraCitera