Aviseringar
Rensa alla

Kokain


lidde:

Har testat alla möjliga.. men de är inget ja är stolt över.. de ja är stolt över är att ja haft styrkan att lägga av me all skit

Jag bara undrar varför du "föredrar" just kokainet. Är det beroendet som gör allt, eller är det känslan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag bara undrar varför du "föredrar" just kokainet. Är det beroendet som gör allt, eller är det känslan?

Svår fråga.. men ja fördrar inget.. bara skrev om det.. men i grunden handlar allt va man vill uppnå me de


   
SvaraCitera

lidde:

Svår fråga.. men ja fördrar inget.. bara skrev om det.. men i grunden handlar allt va man vill uppnå me de

Tar du fortfarande kokain eller har du lagt av? Vad vill/ville du uppnå med det?


   
SvaraCitera

Sämsta skit jag läst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Tar du fortfarande kokain eller har du lagt av? Vad vill/ville du uppnå med det?

Nej ja har lagt av... Va ja vill uppnå.. de är ja de beskriver i texten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Sämsta skit jag läst.

Spännade..


   
SvaraCitera

Vad vackert, jag blir helt tårögd. Måste nog gå och ta mig en sil horse.


   
SvaraCitera

Bra.


   
SvaraCitera

Här är ett av de få tillfällena jag vill använda ett uttryck som missbrukas värre än allt jävla kokain i världen.

*facepalm*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Här är ett av de få tillfällena jag vill använda ett uttryck som missbrukas värre än allt jävla kokain i världen.

*facepalm*

Fint


   
SvaraCitera

Bästa sätt att rena kokain är att blanda de med bikarbonat och lite vatten i en sked sen värmer man under skeden. då får man en klummp som är rent kokain. fast de koasta många gram att fä rent kokain


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera