Aviseringar
Rensa alla

kokta linser med smält ost


Ämnesstartare

det ska jag äta sen när d blir middag/lunch tid... men måste vänta flera timmar tills jag kan äta igen åh vad jobbigt... ska ta jätte mkt ost och örtsalt och smält smör
innan jag började i dagis sa vi alltid hemma att man äter middag på mitt på dagen och sen kvällsmat
men dom andra hade att dom äter lunch och sen middag det var lite konstigt varför är det inte samma för alla?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

och stekt vitt bröd till skulle vara gott kanske köpa de medans jag väntar kan ju låna bilen så slipper man gå^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm så som du sa är ju så som det ska vara men vissa är konstiga dom tror att kvällen är dagen och så är dom uppe hela nätterna och kanske äter kvällsmacka kl 2 på natten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahh för mitt på dagen det är ju vid 12-1... det är mitten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är det fast då om man är vaken hela nätterna så är det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara ätit linser en gång hos en barndomskompis, typ linssoppa, spydde lite i min mun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker typ om man går upp vid 6 får man gå och lägga sig 6
och om man går upp 8 får man lägga sig 8 så man håller fast vid att 12 är mitten av dagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm bra idéer det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Har bara ätit linser en gång hos en barndomskompis, typ linssoppa, spydde lite i min mun.

jaha har inte tänkt bjuda dig så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är d gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns väl inget som inte är gott
utom typ grönsaker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tycker egentligen ost kött fisk och sånt smakar skitäckligt. i början innan man börjat tänka bort den äckliga smaken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

jaha har inte tänkt bjuda dig så

Skönt =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Skönt =)

shitt när jag för 1gångsskull anstränger mig för att äta "vanlig" skitäcklig mat med äckligt härdat djurfett och skit kommer du och förolämpar


   
SvaraCitera