Aviseringar
Rensa alla

Kolla denna modell


framtidstron är död:

Vadå, har du aldrig blivit kallad pucko utan att det är några hard feelings för det?

Vad vill du få fram?
Det var bara onödigt att dra fram det om du ville verka ''Lite'' seriös med vad du svarade.

Sedan skiter jag i vad du kallar mig. Du förstörde dock hela din trovärdighet med att lägga till pucko mitt i allt.

Sedan trots att jag redan förklarat att jag KANSKE HADE FEL I HELA GREJEN så verkar du fortfarande haka fast dig på att du tror att jag är på gränsen att ta livet av mig för ditt barnsliga utspel.

Skulle snarare tro att det är du som har aspergers syndrom.


   
SvaraCitera

Stirra noga och länge på hennes ansikte... Wtf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Vad vill du få fram?

Att pucko knappast var en förolämpning eller ett personangrepp.


   
SvaraCitera

Emulbitt:

har man bredare axlar om man är naturligt smal?
Trodde det var tvärtom, att man har bredare benstomme, om man är naturligt tjock [rolleyes]

Nej, vad jag har märkt är att tjejer som är kurviga/inte jättesmala har en päronformad kropp. alltså det finns undantag men motsatsen är därmed en rak kropp med bredare axlar. Jag och mina vänner märker ofta att t.ex tjejer med små bröst har bredare axlar och större tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Jag och mina vänner märker ofta att t.ex tjejer med små bröst har bredare axlar och större tvärtom

Ni har inte övervägt möjligheten att det kanske bara ser ut så eftersom de har små bröst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Jag och mina vänner märker ofta att t.ex tjejer med små bröst har bredare axlar och större tvärtom

Shit det har du ju rätt i!


   
SvaraCitera

isola:

Ni har inte övervägt möjligheten att det kanske bara ser ut så eftersom de har små bröst?

jo. [smile]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Att pucko knappast var en förolämpning eller ett personangrepp.

Nehe?
Vem är det som levt under en sten hela sitt liv?

Släpp det bara.
Visa dina ophotoshopade bilder för TS istället för att ha en meningslös debatt och pajkastning med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Visa dina ophotoshopade bilder för TS istället för att ha en meningslös debatt och pajkastning med mig.

tycker det är så roligt med folk som fortsätter svara en och ber om att man ska sluta skriva till dom.


   
SvaraCitera

isola:

Tycker ej att hon ser kåt ut, men alla ser väl lite kåta ut nuförtiden [shake][shake]

Skojar du?? Hennes ansiktsuttryck skriker ju: "kom och ta mig här och nu Alfons!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ME NSLUTA SKRIV VAR GLADA SKIT I ALLT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojdå menade engagera er som medmänniskor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Jag och mina vänner märker ofta att t.ex tjejer med små bröst har bredare axlar och större tvärtom

Alltid tänkt att det var tvärtom [surprised]


   
SvaraCitera