Aviseringar
Rensa alla

kolla dokumentären på TV3


Lounge

malber:

kan ej förstå det heller!!

skulle förstått om hon lurades in i det successivt, om många gör

men detta var ju bara helkonstig..


   
SvaraCitera

honolulu:

MASSA tJEJER som ba är ute själva när de är fulla!!! mmmmmm

[blush]


   
SvaraCitera
Lounge

Dan_the_ironman:

den mest utsatta gruppen när det gäller våldsbrott är killar mellan typ 18-24, och inte fan kommer det någon jävla dokumentär riktad till dem som säger hur farligt det är.

vet inte det direkta temat för kommande dokumentärer

men alltså.. bara för att de visar en dokumentär rörande 3 kvinnors utsatthet behöver det inte utesluta det andra


   
SvaraCitera

Lounge:

men alltså.. bara för att de visar en dokumentär rörande 3 kvinnors utsatthet behöver det inte utesluta det andra

Menar mest att media målar det upp som att det blir farligare och farligare för var dag som går när det är bevisat att 70-talet var det absolut farligaste årtiondet.


   
SvaraCitera
Lounge

Dan_the_ironman:

Menar mest att media målar det upp som att det blir farligare och farligare för var dag som går när det är bevisat att 70-talet var det absolut farligaste årtiondet.

nja, upplevde inte dokumentärens syfte som detta. snarare historier om omskrivna brott+hur de gått vidare efter händelsen.

hur är det bevisat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

KAN INTE.

misstänkte att de va såna stackars miffon som är psykiskt labila o inte kan lämna de cpena osv. såg inte skiten :/ missade.

Lounge:

vet du jag läser natascha kampusch bok???????? hehe???????? såg en skåpbil idag (hon blev bortförd i en skåpbil) jag ba FML?????????

HAHA du ba "FAN hur visste de att ja läste den??? ska fan aldri mer läsa."

Dan_the_ironman:

den mest utsatta gruppen när det gäller våldsbrott är killar mellan typ 18-24, och inte fan kommer det någon jävla dokumentär riktad till dem som säger hur farligt det är.

nej för att man inte kan dra alla 18-24åringar över en kant men nog fan kan man göra det med psykos som psykiskt misshandlar osvosv. men visst fan, det kanske inte är riktigt dokumentärmaterial att snacka om enstaka fall. tycker man snarare ska ta bort bilden av att våldtäktsmän är cpstörda psykon, utan att vem som helst kan va det (MED RISK för att man ska svartmåla varenda jävla ung man.....)

Blivande_japan:

haha!


   
SvaraCitera
Lounge

honolulu:

misstänkte att de va såna stackars miffon som är psykiskt labila o inte kan lämna de cpena osv. såg inte skiten :/ missade.

nä! för hon var inte ens i hans "fångeskap" då det skedde första gångerna. gaaahhh liksom.

honolulu:

HAHA du ba "FAN hur visste de att ja läste den??? ska fan aldri mer läsa."

ja!!!!!!!! d ba letar upp alla blonda tjejor som läser boken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

nä! för hon var inte ens i hans "fångeskap" då det skedde första gångerna. gaaahhh liksom.

men hon kan va fångad psykiskt också, det jag menar. de väljer ju sina offer noga. märker de att hon är svag and relient osv.. ja, då psykar de henne ännu mer to stay.

Lounge:

ja!!!!!!!! d ba letar upp alla blonda tjejor som läser boken

hahah ja!


   
SvaraCitera
Lounge

honolulu:

men hon kan va fångad psykiskt också, det jag menar. de väljer ju sina offer noga. märker de att hon är svag and relient osv.. ja, då psykar de henne ännu mer to stay.

mmmm, kanske

men hon berättade också om när han började snacka om att ge sig på hennes 4 åring, när d flyttat dit

som om det var en chock???

hon ba OJ DÅÅÅ INSÅG JAG ATT JAG MÅSTE DRA

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

hon ba OJ DÅÅÅ INSÅG JAG ATT JAG MÅSTE DRA

:(( så jobbigt ändå. vill säga stackars dumhuven men de är bara människor.


   
SvaraCitera

har hört att fler unga män råkar illa ut när de går ensamma, asså blir misshandlade o dylikt, det är ju inte lika illa som våldtäkt men om man ska resonera att man inte ska gå ut bara för att nån jävel kan hoppa fram kan lika gärna unga män stanna hemma också

Men asså man borde lägga lite mindre tid på att inpränta i tjejers huvud hur farligt det är att vara ute ensam o i stället banka in i pojkars huvud att det är fel feeel feeeeel att våldta inte ba främmande men din tjej också osv.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Menar mest att media målar det upp som att det blir farligare och farligare för var dag som går när det är bevisat att 70-talet var det absolut farligaste årtiondet.

Du är bra du.


   
SvaraCitera
Lounge

honolulu:

:(( så jobbigt ändå. vill säga stackars dumhuven men de är bara människor.

mmmm är väll så!

kanske blev fel i dokumentären också.. alldeles för simpel förklaring


   
SvaraCitera

S3ON:

Ingen här som råkar känna till någon sån där psykopat-människa som jag kan studera, stalka lite och konfrontera på ett eller annat vis? [cute]

Random benskalle i Stockholm.


   
SvaraCitera

ajyprah:

Random benskalle i Stockholm.

Skulle tro att fler sådana är stationerade i den regionen då de ofta har höga platser på företag, i regeringar o.s.v.

Hade vart lättare med lite öron här och var though så jag slipper misstänka och utreda varenda affärsman där uppe! [blush]


   
SvaraCitera