Aviseringar
Rensa alla

Kolla gärna på min video när ja sjunger skinny love!


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter

d va ingen bra låt


   
SvaraCitera

Du måste ta det lugnare. Bon Iver är så bra just för att det är så nedskalat och hans röst är bar och enkel. Sluta waila och ta inte i så mycket i verserna eftersom du då inte får den starka kontrasten mellen vers och refräng.

Uppenbarligen kan du sjunga, med här har du några tips för att göra det bättre.


   
SvaraCitera

Ja, du kan ju definitivt sjunga iallafall [smile]
Svårt att höra din röst när pianot är så högt, men det lät bra.


   
SvaraCitera

Du försöker för hårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Industrieproduktion:

Du måste ta det lugnare. Bon Iver är så bra just för att det är så nedskalat och hans röst är bar och enkel. Sluta waila och ta inte i så mycket i verserna eftersom du då inte får den starka kontrasten mellen vers och refräng.Uppenbarligen kan du sjunga, med här har du några tips för att göra det bättre.

Fast detta är Birdys version på den men jag kan hålla med dig, tack för tipsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stereotyp:

Ja, du kan ju definitivt sjunga iallafall Svårt att höra din röst när pianot är så högt, men det lät bra.

tack! aa de är sant 🙂


   
SvaraCitera
Junis

låter helt okej, bra röst : )

och till alla andra, hon sjunger uppenbarligen Birdys verion av låten:
http://www.newsmediaimages.com/wp-content/uploads/2010/04/heidi-montag-after-ten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Junis:

låter helt okej, bra röst : )och till alla andra, hon sjunger uppenbarligen Birdys verion av låten:smediaimages.jpg

Tack så mycket 🙂


   
SvaraCitera

vet inte om jag vågar, älskar den låten ju


   
SvaraCitera

okej lyssnade precis och jag tycker du är jätteduktig.
MEN
Jag råkar nämligen misstänka att du har hört Birdys version av den?

Och det känns som att du försöker låta för mycket som Birdy men ni har inte riktigt samma röst, du kanske ska försöka köra din egen version av det istället? Då tror jag det blir grymt!

lycka till [smile]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Jag råkar nämligen misstänka att du har hört Birdys version av den?

linnjuliaburman:

Fast detta är Birdys version på den men jag kan hålla med dig, tack för tipsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

okej lyssnade precis och jag tycker du är jätteduktig.MENJag råkar nämligen misstänka att du har hört Birdys version av den?&ob=av2nOch det känns som att du försöker låta för mycket som Birdy men ni har inte riktigt samma röst, du kanske ska försöka köra din egen version av det istället? Då tror jag det blir grymt!lycka till

Tack! men jag försöker inte direkt sjunga som Birdy och ne vi har inte samma röst, men tack för tipset i alla fall 🙂


   
SvaraCitera

Låter lite som att du sjunger rätt nasalt, men det kan kanske bero på att ljudet inte är det bästa. Med rätt teknik ska det inte höras någon större skillnad när du håller för näsan när du sjunger (om du inte med mening sjunger med twang eller liknande).

Låter även som att du spänner käken och anstränger stämbanden en del. Jobba med att slappna av i käken och hitta kraft i magstödet istället för stämbanden när du sjunger.

Håller även med Industrieproduktion om att du måste jobba mer med kontraster, blir mycket intressantare att lyssna på då.

Men det låter inte alls dåligt, du har en bra röst och definitivt potential.


   
SvaraCitera

Randroid:

Jaja, man orkar inte alltid vara flitig och läsa igenom


   
SvaraCitera