Aviseringar
Rensa alla

KOLLA HÄR; blivande tatuering


Ämnesstartare

Vad tycker ni om att ha ett litet hjärta i nacken? Tycker bara att det är kul att veta, vad ni än säger kommer den bli av endå så inga onödiga kommentarer, tack.

Men är däremot intresserad av om någon tycker den sitter fel/är fel storlek osv. Själv så tror ja det blir perfekt, så sådär lär den se ut om ingen annan kommer med något jävligt smart som gör att jag vill ändra. [bigsmile]

casanrapåUM.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tycker du bör gör hjärtat bakom örat istället samt fylla i det med rött eller svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Tycker du bör gör hjärtat bakom örat istället samt fylla i det med rött eller svart.

yes har funderat på att fylla i, med i så fall rött eller något. Svart kanske ser ut som ett megastort födelsemärke bara? I alla fall på håll. Det där mer placeringen får ja fundera på. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

yes har funderat på att fylla i, med i så fall rött eller något. Svart kanske ser ut som ett megastort födelsemärke bara?

Jo det är sant, jag skulle valt rött.

casanra:

Det där mer placeringen får ja fundera på.

Gör det för placeringen ser rätt konstig ut nu typ som att du inte kunde bestämma dig och tog ett mellanting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

Vad tycker ni om att ha ett litet hjärta i nacken?

Tycker att placeringen är bra, men skulle nog vara finare om det var ifyllt rött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte hjärtan[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Gör det för placeringen ser rätt konstig ut nu typ som att du inte kunde bestämma dig och tog ett mellanting.

Hm ah kanske ... får rita mera och se helt enkelt. tack! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär typ:

Image

Image

Eller centrerat i nacken typ såhär:

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

Jag tycker att du inte ska göra i nacken om du nu har långt hår.
Man vill väl endå ha en tattuering som syns??
[smile]


   
SvaraCitera

Tycker att du borde göra något annat än ett hjärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindre! Fyll i med random färg och sätt det bakom örat eller något. Placeringen verkade totalt random faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

gillar inte hjärtan

va ere för fel på hjärtan ;( ?

myksa:

,

inte fint? :/


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Tycker du bör gör hjärtat bakom örat istället samt fylla i det med rött eller svart.

instämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellGate:

Jag tycker att du inte ska göra i nacken om du nu har långt hår.
Man vill väl endå ha en tattuering som syns??

hela grejen är att jag vill kunna visa den när ja vill, och kunna "gömma" den när ja vill. [smile] Alltså sätta upp håret så syns den annars inte.


   
SvaraCitera