Aviseringar
Rensa alla

Kolla in tjejers bröst/rumpa?


Ämnesstartare

Jag brukar kolla in ibland automatiskt [crazy]

En gång blev en tjejkompis sur på mig för jag råkade kollade på hennes bröst lite snabbt när hon hade urringing [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

emilsh:

Kollar aldrig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Kille: Kollar ibland (Du röstade på detta alternativ)

Ibland är detta förövrigt något som sker automatiskt annars är det mest ett tidsfördriv i tråkiga miljöer - better than just waitin' around to die ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Kille: Stirrar (Du röstade på detta alternativ)

alltså haha vet inte, men det är väl det närmsta man kan komma sanningen [crazy] inte om jag pratar med nån, men om man går förbi någon, går runt i en affär, runt i skolan, ÄR NÅNSTANS ÖHT

är en sexuell varelse [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Resultat/annat (skriv) (Du röstade på detta alternativ)

Killar kollar, för det mesta bryr jag mig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Resultat/annat (skriv) (Du röstade på detta alternativ)

Beror på om jag åtrår personen eller inte.
När någon fånstirrar känner jag mig som en sak eller en bit kött och blir äcklad av mig själv och honom. Mest honom.
Irriteras också av att ses som en sexuell varelse av folk jag inte alls tycker ska se mig som en sådan. Tex gubbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mest honom

tänk om han bara är hänförd av din skönhet [blush] ibland kan man inte hjälpa att fastna med blicken i nåns ögon ju, ååh +_+ du borde inte känna dej kränkt :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nk om han bara är hänförd av din skönhet [blush] ibland kan man inte hjälpa att fastna med blicken i nåns ögon ju, ååh +_+ du borde inte känna dej kränkt :$

Men bara om han stirrar, sådär fånstirrar och jag vet att för honom är jag inte en person utan bara en kropp eller sak.
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Kille: Kollar ibland (Du röstade på detta alternativ)

Går ju tyvärr ej att ignorera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men bara om han stirrar, sådär fånstirrar och jag vet att för honom är jag inte en person utan bara en kropp eller sak.
[sad]

är väl bättre det än att bli ignorerad av varenda tjej man stöter på, för dem är man ju inte ens luft [sad]

det är klart, så som du beskriver det låter det typ som en full dansk som trånar, men det är ju inte så för det mesta hoppas jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Irriteras också av att ses som en sexuell varelse av folk

Jag tror de flest killar bara vill se om du har snygg rumpa/bröst [crazy] Iallafall jag är ju inte direkt kåt eller tänker på sex när man kollar in en tjej. Om tjejen skulle ha strings eller nåt sånt skulle det ju vara annan sak haha [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

är väl bättre det än att bli ignorerad av varenda tjej man stöter på, för dem är man ju inte ens luft [sad]

De kanske respekterar dig för mycket [no-no]

Tickstart:

det är klart, så som du beskriver det låter det typ som en full dansk som trånar, men det är ju inte så för det mesta hoppas jag...

Nä som tur är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Jag tror de flest killar bara vill se om du har snygg rumpa/bröst [crazy]

Och hur gör det saken annorlunda tänker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Resultat/annat (skriv) (Du röstade på detta alternativ)

Är det någon sliskig typ eller gubbe som stirrar tycker jag inte om det. Är det en attraktiv kille som kollar gillar jag det såklart. [cool] Känns ibland som tjejer titta också, ofta känner jag att de gör det med någon slags avsmak/ogillande/whatever. Såklart är det jobbigt om de fånstirrar, vem det än är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De kanske respekterar dig för mycket [no-no]

haha ja vi säjer det [blush]


   
SvaraCitera