Aviseringar
Rensa alla

Kolla på kanal 5 nu


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur äter han

såg bara en liten stund men munnen verkar vara mellan några tumörer så de typ guppade när han pratade så han äter väl där också


   
SvaraCitera

Nintendo:

PUSS

Aaaawwww kärlek! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

såg bara en liten stund men munnen verkar vara mellan några tumörer så de typ guppade när han pratade så han äter väl där också

[cry]

men bra att han kan äta iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

inte så snyggt men asså jag tror det är svårt att operera bort en sån tumör. det är mer att man får ta bort hela hvudet då....

står dock på wikipedia att de fick bort hela tumören osv och sen gjorde några operationer så att hans ansikte blev återställt. Tror jag. Läste inte såå noga [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

står dock på wikipedia att de fick bort hela tumören osv och sen gjorde några operationer så att hans ansikte blev återställt. Tror jag. Läste inte såå noga [blush]

aha okej. men det måste vara avangserat att operera bort så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag såg lite av det när jag bläddrade mellan kanalerna under frukost, var tvungen att byta och jag brukar inte ens vara äckelmagad *skäms*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

Åh jag såg lite av det när jag bläddrade mellan kanalerna under frukost, var tvungen att byta och jag brukar inte ens vara äckelmagad *skäms*

Mamma satte på det på tvn och bad henne byta av samma orsak. [sad] Men det var inte så mycket pga tumörerna utan för att han dreglade.


   
SvaraCitera

Vad heter personen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] Så jävla hemskt. Dör han dirr om han bara ragear och cuttar bort dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vad heter personen?

george bush


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Mamma satte på det på tvn och bad henne byta av samma orsak. [sad] Men det var inte så mycket pga tumörerna utan för att han dreglade.

MEN HAN MÅR BRA NU ALLTSÅ? ÅH VARFÖR CAPSAR JAG, ERT FEL.


   
SvaraCitera

enni:

george bush

haub egroeg vill du gegga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

MEN HAN MÅR BRA NU ALLTSÅ? ÅH VARFÖR CAPSAR JAG, ERT FEL.

JAG HAR INGEN ANING
GILLAR CAPSANDET [love]


   
SvaraCitera