Aviseringar
Rensa alla

Kolla på sms via datorn - ja hej jag vet inte vad rubriken ska heta...


Ämnesstartare

Kan man kolla på sms via sin dator, de som redan är skickade och mottagna? Även spara dessa i sin dator? Om ja, hur gör man detta och får det att fungera?

Ja, det var väl allting jag hade att fråga - någon som även har ett svar? [bigsmile]


   
Citera

vaaaa... hur har du nu tänkt???


   
SvaraCitera

tycker att rubriken skall heta robert

robert rubrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

vaaaa... hur har du nu tänkt???

Kan man koppla in mobilen i datorn och sedan från din dator kolla på sms/mms och även spara dessa i datorn? Typ så...

Jungman Jansson:

tycker att rubriken skall heta robert robert rubrik

Åh, det skulle jag döpt den till ju!


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

Kan man koppla in mobilen i datorn och sedan från din dator kolla på sms/mms och även spara dessa i datorn? Typ så...

kan du nog inte, men du kan ju ta en skärmdump på mobilen och lägga in den bilden på datorn.

typ så de blir så här: Image

vet ej hur man gör på androids men på iphone tar man skärmdump om man trycker meny och lås-knappen samtidigt.


   
SvaraCitera

Nehas:

r:

Älskar bilden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

vet ej hur man gör på androids men på iphone tar man skärmdump om man trycker meny och lås-knappen samtidigt.

Synd att man har en android då... Men tack! Får söka runt hur man tar skärmdump med en android då istället [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ellenkarolina:

Synd att man har en android då... Men tack! Får söka runt hur man tar skärmdump med en android då istället

Myphoneexplorer fungerar för android, då kan du spara smsen på datorn osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Myphoneexplorer fungerar för android

Hur kan man skaffa detta då? (Är så oteknisk som man bara kan bli...)


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

Hur kan man skaffa detta då?

http://www.fjsoft.at/download.php?id=1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

http://www.fjsoft.at/download.php?id=1

TACK!


   
SvaraCitera

Om du har en Androidtelefon som kör 2.3 eller högre så kommer du kunna använda den app jag håller på att utveckla nu. Du kommer kunna läsa och skriva sms från datorn (genom appen), samt lite annat. Den lär inte bli klar på en månad eller så dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Om du har en Androidtelefon som kör 2.3 eller högre så kommer du kunna använda den app jag håller på att utveckla nu. Du kommer kunna läsa och skriva sms från datorn (genom appen), samt lite annat. Den lär inte bli klar på en månad eller så dock.

Låter spännande, hör gärna av dig när du är klar!


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Om du har en Androidtelefon som kör 2.3 eller högre så kommer du kunna använda den app jag håller på att utveckla nu. Du kommer kunna läsa och skriva sms från datorn (genom appen), samt lite annat. Den lär inte bli klar på en månad eller så dock.

Utan kabel mellan?


   
SvaraCitera