Aviseringar
Rensa alla

Kolla vad jag hittade idag!


Ämnesstartare

Geigerzähler:

De flyttar inte här ifrån för än om ungefär 8v. Så ska försöka, är inte helt säkert att dessa klarar sig då det är mammans första kull, som du ser är de lite rynkiga = de är liite uttorkade, det kan betyda att mamman inte har tillräckligt med mjölk eller bara att de föddes igår efter att jag somnat och ska ha mat snart igen.

Skulle hon inte ha tillräckligt med mjölk har jag en till hona som ska föda förmodligen inatt eller imorgon, får hon färre ungar och dessa inte får tillräckligt med mat kan jag flytta över någon till henne, hon är en mer erfaren och lite större mamma.

handmatar du dem annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nr 1 (är troligtvis viltfärgad eller svart otter):

bild(36).JPG

bild(34).JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nr 2 (isabella? Det är ett namn på en kaninfärg, inte på ungen):

bild(38).JPG

bild(37).JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nr 3 (Vit blåögd?):

bild(39).JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nr 4 (Madagaskar?):

bild(42).JPG

Nr 1, 2 och 4 är också wienertecknade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: det var en tjej btw, finns d nån känd skillnad på hur gamla tjejer o killkaniner blir?

Honor dör ofta av livmodercancer, men hanar får testikelcancer, vet inte om det är i lika stor utsträckning dock.

isola: handmatar du dem annars?

Jag vet inte, jag kanske ger det ett försök, men risken att de då istället dör av lunginflammation är rätt stor.


   
SvaraCitera

ååååååååååååh vad söta små kaniner blir varm i hjärtat när jag ser deessa bilder 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: men risken att de då istället dör av lunginflammation är rätt stor.

Anmäl

Citera

av kyla? kan man ej ha dem i en torktumlad handduk hela tiden? eller sticka dem små tröjor? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mr steal yo gurl : ååååååååååååh vad söta små kaniner blir varm i hjärtat när jag ser deessa bilder

Vet ej om jag håller med om detta riktigt ännu. 😛 GANSKA söta är de dock.

isola: av kyla? kan man ej ha dem i en torktumlad handduk hela tiden? eller sticka dem små tröjor?

Nej, mjölkersättning i lungorna. Är jättesvårt att handmata utan att det blir fel. :/


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Vet ej om jag håller med om detta riktigt ännu. 😛 GANSKA söta är de dock.

hur kan man inte hålla med? Ledsen kolla på deras skrynkliga skinn, deras småsmå svansar och världens sötaste öron och nosar... de har inte ens öppnat ögonen ännu Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mr steal yo gurl : hur kan man inte hålla med? Ledsen

De blir ju SÅ mycket sötare sen.


   
SvaraCitera

Ååh så söta kanin ungar haha


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

De blir ju SÅ mycket sötare sen.

dååå får du lova att uppdatera med bilder när de blir sötare Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mr steal yo gurl : dååå får du lova att uppdatera med bilder när de blir sötare Mycket glad

Ska försöka!


   
SvaraCitera

men vad sööööta!


   
SvaraCitera