Aviseringar
Rensa alla

Kollar polisens ens mobil vid förundersökning/förhör?


S3ON:
Heh. Jag tror du behöver fördjupa dig lite i kommunikation. 

S3on snuten får ju inte lyssna av skype för att det är en ip telefon och inte en vanlig eller vad man ska säga så varför skulle dom då få göra det efter att dom har haffat någon det är min fråga till dig


   
SvaraCitera

bob_hop: S3on snuten får ju inte lyssna av skype för att det är en ip telefon och inte en vanlig eller vad man ska säga så varför skulle dom då få göra det efter att dom har haffat någon det är min fråga till dig

Har du källor på det? 

För att det finns misstanke om brott. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Har du källor på det? 

För att det finns misstanke om brott. 

Hade men har glömt vad dom hete men polisen får inte lyssna av på skype det är därför det ofta försegår hemlighets prat på skype aka tex vapenlangning


   
SvaraCitera

bob_hop:

Hade men har glömt vad dom hete men polisen får inte lyssna av på skype det är därför det ofta försegår hemlighets prat på skype aka tex vapenlangning

FRA lyssnar ju ändå av allt och kan säkert kontakta polisen om de anser det vara aktuellt. 


   
SvaraCitera

Nej dom kollar inte din lur .


   
SvaraCitera

S3ON:

FRA lyssnar ju ändå av allt och kan säkert kontakta polisen om de anser det vara aktuellt. 

Vem är fra?


   
SvaraCitera

bob_hop:

Vem är fra?

Aldrig hört talas om FRA-lagen? Var ett jävla liv när den infördes för några år sedan.


   
SvaraCitera

S3ON:

Aldrig hört talas om FRA-lagen? Var ett jävla liv när den infördes för några år sedan.

Hade isolerat mig för några år sedan sedan är det ju dator intrång att lysna av skype och läsa av kik det är därför snuten inte får göra det kanske ska kolla upp vad det är för lag innan jag fortsätter


   
SvaraCitera

Jag vill inte vara med mer jag dra om ett tag


   
SvaraCitera

Dem kollar inte luren om du bara snattat, har du däremot varit i kontakt med någon på sociala medier där det skett ett brott så gör dem dock det, du kan va chill 


   
SvaraCitera