Aviseringar
Rensa alla

Kollat i in i tjejernas eller killarnas omklädningsrum nångång?


Ämnesstartare

Har ni kollat in i tjejernas eller killarnas omklädningsrum nångång?

Isåfall vad såg ni?

Har ni själv blivit sedda nakna så?


   
Citera

Jag har sett in i killarnas omklädningsrum och till och med duschat med dom, men jag har alltid haft ögonen i huvudhöjd, annars blev det råttpiskan


   
SvaraCitera

haha ja de har jag, tillochmed suttit där och tittat på när dom visste det..och jag såg allt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iranarlover:

haha ja de har jag, tillochmed suttit där och tittat på när dom visste det..och jag såg allt

e du kille lr tjej?


   
SvaraCitera

Jag såg allt en fjärdeklassare hade att erbjuda [wink]!

(obs! jag gick också i fyran obs! [no-no])


   
SvaraCitera

ogge_:

Jag såg allt en fjärdeklassare hade att erbjuda !

(obs! jag gick också i fyran obs! )

peddobear.jpg


   
SvaraCitera

Tjejernas omklädningsrum är väldigt bra konstruerat på min skola, det sitter en spegel precis vid dörren som låter dig se hela rummet! 😀 När en tjej stod i dörren och snackade med oss kunde vi se tydligt vad hela klassen hade att erbjuda! [party]

owned-subaru.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Better_ThanAverage:

Tjejernas omklädningsrum är väldigt bra konstruerat på min skola, det sitter en spegel precis vid dörren som låter dig se hela rummet! 😀 När en tjej stod i dörren och snackade med oss kunde vi se tydligt vad hela klassen hade att erbjuda!

hur gammal var du?


   
SvaraCitera

Ja, i låg/mellanstadiet "hängde jag med", minns inte om jag såg något dock.

I gymnasiet så gick jag av misstag in i tjejernas omklädningsrum. Det var skämmigt. [surprised]


   
SvaraCitera

Japp, vi typ kastade in vatten under dörrkarmen och kollade på reflektionerna i vattnet.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Bifogade bilder

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Strongo:

Japp, vi typ kastade in vatten under dörrkarmen och kollade på reflektionerna i vattnet.

Gick du i samma klass som MacGyver eller. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

gymnasiet så gick jag av misstag in i tjejernas omklädningsrum. Det var skämmigt

såg du nåt då?


   
SvaraCitera

Better_ThanAverage:

Tjejernas omklädningsrum är väldigt bra konstruerat på min skola, det sitter en spegel precis vid dörren som låter dig se hela rummet! 😀 När en tjej stod i dörren och snackade med oss kunde vi se tydligt vad hela klassen hade att erbjuda!

HAHA XD Oj, måste kolla om mitt är så[surprised]


   
SvaraCitera

calle87__89:

hur gammal var du?

Typ, 2 mån sen? [cute] Fast jag tyckte det var taskigt att stirra så jag kolla bara ltie snabbt [blush]


   
SvaraCitera