Aviseringar
Rensa alla

kom å tänka på


Ämnesstartare

fan vad kul det måste vara att vilja gå upp i vikt

bara käka som inihelvete[badgrin]


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker inte det är kul, för har haft så hela livet, tycker bara det är dyrt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också tänkt på detta. </3 världen är orättvis :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Tycker inte det är kul, för har haft så hela livet, tycker bara det är dyrt [blush]

har du gått till en riktig dietist då???

aaa dyrt men man får köpa massa godis på typ öb då :S:S

farbror gugge:

har också tänkt på detta. </3

hahaha så jväla soft.. fast har rätt bra förbränning ändå så brukar vara fri när jag ej ska gå ner i vikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tycker det kan vara väldigt kul att gå ner i vikt också. ibland önskar jag att vägde typ 5 kg mer bara för att kunna banta bort dom[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men tycker det kan vara väldigt kul att gå ner i vikt också. ibland önskar jag att vägde typ 5 kg mer bara för att kunna banta bort dom[blush]

aaa tkr okcså det är kul men tråkigt att inte vilja käka alls då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

har du gått till en riktig dietist då???

Ska faktiskt träffa en om dryg 2 veckor [bigcheers]
Är fett rädd att jag måste sluta äta allt gott jag äter å äta äckliga saker [sad]

Lounge fact:

aaa dyrt men man får köpa massa godis på typ öb då :S:S

Men ofta man åker till öb när man bor precis brevid hemköp[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Ska faktiskt träffa en om dryg 2 veckor [bigcheers]
Är fett rädd att jag måste sluta äta allt gott jag äter å äta äckliga saker [sad]

borde du väll inte behöva? 🙁 bara äta speciella grejer i mkt mängd och sedan hur mycket skit du vill??? tänker jag iaf

men du kanske ej träffar för att gå upp?

ChickiBull:

Men ofta man åker till öb när man bor precis brevid hemköp[no-no]

nä iofs.. hemköp suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra hur mycket jag har gått upp på sistone, vägde 70 för ett tagsedan, måste kolla! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahaha så jväla soft..

mh, önskar att jag var underviktig och hade obegränsat med pengar. skulle leva på ben&jerrys då typ :$

Lounge fact:

aaa tkr okcså det är kul men tråkigt att inte vilja käka alls då

mh: C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

borde du väll inte behöva? 🙁 bara äta speciella grejer i mkt mängd och sedan hur mycket skit du vill??? tänker jag iaf

men du kanske ej träffar för att gå upp?

Ska träffa av fler anledningar, men hon (antar å hoppas det är en hon(gärna snygg)) lär ju sy ihop nån fin diet som gör att jag blir tjock också [bigcheers] Annars ska jag ifråga sätta.

Det värsta som kan hända är att man blir tvungen att röra på sig [tard][tard][tard][tard]

Lounge fact:

nä iofs.. hemköp suger

JA! Nära å dyrt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

mh, önskar att jag var underviktig och hade obegränsat med pengar. skulle leva på ben&jerrys då typ :$

fakking heaven

vilken är din favvo?

ChickiBull:

Det värsta som kan hända är att man blir tvungen att röra på sig [tard][tard][tard][tard]

hahahhaha tror dessvärre [sad]

ChickiBull:

JA! Nära å dyrt!

farlit farlit!


   
SvaraCitera

Ja verkligen, vilket himmelrike att kunna trycka i sig ett par semlor till frukost och bara bli snyggare.

Det är desto mindre roligt att behöva svälta och fjolla runt i nåt satans motionsspår klockan fem på morgnarna. [mad] Inte för att jag nu gör det, men det skulle ju inte skada om man säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är inte kul på något sätt bara deprimerande


   
SvaraCitera