Aviseringar
Rensa alla

kom av en avrunkning som vara i 1 minut.


Ämnesstartare

Ja, det är ju inte lite pinsamt... vi körde efter några minuter igen och då tog det längre tid... men men, varför ska tjejer alltid tro att när man runkar av någon att det är som att man ska gå in för fullt... det är klart att killen kommer om man kör i 80:S

Iaf har en liten fråga.

Om man låter PORR och runkeriet vara.. kommer det leda till att man kommer mycket fortare vid samlag eller bara avrunkning elr avsugning elr dylikt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

xparn:

kommer det leda till att man kommer mycket fortare vid samlag eller bara avrunkning elr avsugning elr dylikt?

Det beror nog på person till person.

Dock är jag väldigt på att rulla hud och det går allt utom fort för mig att komma vid sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dock är jag väldigt på att rulla hud och det går allt utom fort för mig att komma vid sex.

tur för dig då... det är ju bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

tur för dig då... det är ju bra.

Nej... Det är det inte... Föreställ dig att du har sex i timtal, musten har försvunnit för länge sedan och tjejen har kommit flera gånger och för en själv händer inte ett skit.

Det är inte nice att behöva avbryta för att tjejen inte orkar mer...

Till råga på det så präglas man av samhällssynen där killar kommer efter bara en minut... Det är rätt pinsamt när man aldrig kommer faktiskt... Mer än om man gör det för tidigt kan jag föreställa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dock är jag väldigt på att rulla hud och det går allt utom fort för mig att komma vid sex.

Samma här, rätt jobbigt [n]

Funderat på att dra ner på onanin men meh.. så ofta har jag inte sex [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Funderat på att dra ner på onanin men meh.. så ofta har jag inte sex [crazy][crazy]

har precis samma tanke [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wahh.. nu blir jag fan avis:<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Samma här, rätt jobbigt [n]

Trodde jag var ensam om det, maked my day [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Wahh.. nu blir jag fan avis:<

Det eviga dilemmat: "aldrig komma själv, men göra det skönt för andra.. Eller komma själv och göra det skönt för andra någon minut senare..."

Vad fan är du avis på [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Ja, det är ju inte lite pinsamt

Fattar inte varför folk tycker sånt är pinsamt.. Alla är olika.. Dessutom ska hon som tjej vara djävla stolt över att hon fick dig att komma & du ska vara glad att det inte tar 45 min. för dig, man tröttnat lätt då[sad]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

ör en själv händer inte ett skit.

Måste både vara frustrerande för både dig och tjejen. Hon kan säkert tro "är det inte tillräckligt skönt för honom blabla?..." Segt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl säga till henne att sakta ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

har precis samma tanke

[bigsmile] Blir väl så när jag råkar hamna i ett förhållande

Jonnybravo91:

Trodde jag var ensam om det, maked my day

[cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tame:

Måste både vara frustrerande för både dig och tjejen. Hon kan säkert tro "är det inte tillräckligt skönt för honom blabla?..." Segt.

Vi min sexdebut började vi sjunga sånger...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

[bigsmile] Blir väl så när jag råkar hamna i ett förhållande

Man har inte mer sex i förhållanden... Då har dem alltid mens [tard]


   
SvaraCitera