Aviseringar
Rensa alla

kom hem till min ensamma, tysta lya


Paseo
Ämnesstartare

fast tja, kattisen kom å skrek vid dörren å va glad. det var mysigt. men nu är hon tyst å ligger i mitt knä. hör bara stormen ute o ploppar från tiny.

har inget sällskap att förvänta mig idag
fast jag är mkt glad o kan dela med mig av en massa saker, jag är ju en ganska rörig person så jag är oftast med om helt sjuka saker

var mitt sällskap. ni får göra hur ni vill, bara ni göör nåt. dissa inte lilla mig okok


   
Citera

Hej [smile]


   
SvaraCitera

om man har spotify och sen uppe i högra hörnet så kan man gå in på sin egen profil. vilka musikanter har du där? topp 3!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nietz:

om man har spotify och sen uppe i högra hörnet så kan man gå in på sin egen profil. vilka musikanter har du där? topp 3!

jag har inte spotify men nåt annat grejs kanske går o kolla där
hmmmmmmm
det står att jag har lyssnar på 21 låtar som är såndäringa musik man somnar till
mm provade det igår


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

kom hem till mig, ok?


   
SvaraCitera

Paseo:

ploppar från tiny.

Hatar det ljudet så jobbigt.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

My dreams are her:

Hatar det ljudet så jobbigt.

Ja spec när diskussionen är ointressant lr det spammas.
Tur man kan stänga av uuhhh...


   
SvaraCitera

Paseo:

kom hem till mig, ok?

Hade jag gjort - om du inte hade varit en helt främmande människa för mig. Och om du hade bott i skåne.

[love]


   
SvaraCitera

hade mer än gärna kommit över [y]


   
SvaraCitera

vilken über mysig rubrik!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Storchen84:

Hade jag gjort - om du inte hade varit en helt främmande människa för mig. Och om du hade bott i skåne.

vad skulle vi göra då

Nietz:

hade mer än gärna kommit över

va snäll du är nissemisse
va skulle vi göra


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

vilken über mysig rubrik!

hur mår du töm ditt hjärta för mig


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

vilken über mysig rubrik!

Tyckte också det till en början, tills dess att jag insåg att det inte handlade om den där härliga känslan av att efter en dag full av liv och rörelse komma hem till sin stillsamma tysta lugna sköna o fridfulla lya.

Paseo:

vad skulle vi göra då

Ha kuddkrig, hoppa sönder alla sängar och skrika så högt och länge vi orkade alternativt tills störningsjouren kom. Och ja, vad nu mer som är roligt. Weed?

[love]


   
SvaraCitera

Paseo:

Tur man kan stänga av uuhhh...

Stänger alltid av.


   
SvaraCitera

Paseo:

va skulle vi göra

nå jag hade gärna velat klappa din katt, jag kunde också ta med mig några kakor. 'jennis blåbärssymfoni' är mkt goda. vi kunde passat på att lyssna på dom där 21 låtarna som egentligen var tänkta att somna till men om vi dricker nåt gott te så kan vi hålla oss vakna!!


   
SvaraCitera