Aviseringar
Rensa alla

Kom in i rummet där mina föräldrar hade sex, pinsamt!?


Ämnesstartare

Hej! Igår kväll hände det en skitpinsam sak. Klockan var sent på kvällen och jag skulle gå och säga en sak till min mamma. Då hade hon och pappa stängt dörren till deras rum så jag bara öppnade den och då hade de sex! Det var mörkt i rummet så jag såg liksom inget men ändå. Har någon av er varit med om det? Jag vågar inte gå ner till köket och så för jag skäms. Vad ska jag göra? Det känns fett äckligt att de hade sex, men det är ju helt normalt egentligen. Jag vill bara höra om det är någon annan som gått in på sina föräldrar? [chocked]


   
Citera

Du kanske inte ska gå in om dörren är stängd [crazy]


   
SvaraCitera

Nej, men däremot har jag hört dem pga väldigt lyhörda väggar.


   
SvaraCitera

Haha nej usch lider med dig.


   
SvaraCitera

Meh, du vet ju redan att de har sex o de vet att du vet att de har sex. Precis som nästan alla par har sex.. Just get over it och lär dig att knacka. Tänk att det inte är pinsamt så blir det mycket mindre pinsamt. Låt det bara försvinna bort till historien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Jag hade inte direkt tänkt att de skulle ha sex därinne så jag bara gick in. Men jag vet att nästa gång ska jag till 100% knacka...

Vinegar Tits: Tycker inte du det är fett äckligt att höra dom typ? Haha, jag skulle fan må illa [chocked]


   
SvaraCitera

har hört lite nån gång. vem bryr sig


   
SvaraCitera

Usch i helvete, aldrig varit med om, tur det.. [sad]


   
SvaraCitera

mitt rum ligger vägg i vägg med mina föräldrars rum... en gång när jag var typ 10 och kom hem från skolan (mina föräldrar var lediga) så möttes jag av en otrevlig syn när jag skulle heja (jag hade slutat skolan en timme tidigare.. ) fast som tur va märkte de mig inte så jag sprang in på mitt rum:-P

de pratar också sitt lilla "kod språk" men man fattar ju va de snackar om.... typ som tur"we should go to bed earlier you and i tonight" och "it was quick last night i wanted it to last longer" eller "it's cold and dark outside, wanna warm me up and insure me" *sensuell röst*. själv sitter jag i mitt rum och spyr då


   
SvaraCitera

S3ON:

Usch i helvete, aldrig varit med om, tur det..

du har bytt avatar:-(


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

palla bry sig knulla r ju skönt


   
SvaraCitera

cuzIcan:

du har bytt avatar:-(

Har bytt avatarer förut, det sker ganska ofta faktiskt. [confused]

Tycker förövrigt att du skall byta tillbaks till lebbarna, det där man ser nu är bara äckligt.. [sad]


   
SvaraCitera

Har kommit på dem ett par ggr.
En gång när jag inte knackade och så en gång när jag borde ha sovit då hela familjen delade rum. Kunde inte somna då 🙁


   
SvaraCitera

S3ON:

Har bytt avatarer förut, det sker ganska ofta faktiskt. Tycker förövrigt att du skall byta tillbaks till lebbarna, det där man ser nu är bara äckligt..

näää... du har haft ögat sen typ 2010 när jag skapade mitt första konto=-O eller iaf från och till...

nej den jag har nu är ju het som fan självO:-)


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHApalla bry sig knulla r ju skönt

jo men det är inte lika skönt att bevittna:-P


   
SvaraCitera