Aviseringar
Rensa alla

Kom in och säg hej hörreni


Ämnesstartare

(Ett stycke meningslös tråd, ursäkta)

Hej ungdomar. Vad gör ni? Vill ni göra något annat istället? Vad gjorde ni idag? Vad har ni på er? Vad bjuder helgen på för festligheter? Vad åt ni till middag? Tänker ni kika på någon utav alla filmer som går ikväll? Vad hittar ni på i sommar? Vad händer i höst? Hur skulle den perfekta umträffen se ut? Har ni nå jobb? Pluggar ni? Med vadå!?

Prata med miggg. Ni är ju så trevliga och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Idag har jag gjort en jäkla massa saker, bl.a. pluggat på som satan inför två prov + ett argumenterande tal som ska hållas på måndag. I morgon får jag besök av fancy people, dvs umare. Spännande spännande. Ska nog titta på någon trevlig dokumentär nu. Tack å hej för mej.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej ni var ju riktigt dåliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Vad gör ni?

Glor X-men 2.

nubbie: Vill ni göra något annat istället?

Näääe.

nubbie: Vad har ni på er? Vad bjuder helgen på för festligheter? Vad åt ni till middag? Tänker ni kika på någon utav alla filmer som går ikväll? Vad hittar ni på i sommar? Vad händer i höst? Hur skulle den perfekta umträffen se ut? Har ni nå jobb? Pluggar ni? Med vadå!?

Idag kritiserade jag en uppsats och försvarade min. 

Shorts. 

Dricka öl imorgon, ser det ut som, plus jobb. 

Åt kokta ägg och linsgryta. 

Förmodligen tänker jag glo någon mer film, ja. 

I sommar ska jag till tjackholm, ha semester och jobba. 

I höst ska jag fortsätta plugga. 


   
SvaraCitera

Hej på dig med Nubbis! Jag lyssnar på musik. Jo det vill jag, skulle vilja ut och festa idag men så blir det icke!

Idag så vart jag på bikbok hittade en as snygg klänning. Men Gallien fastnade i klädrställningen  så drog jag lite för hårt så jag stötte ner alla smycken och solglasögon som vart uppe på. Ja jättepinsamt. Plockade upp allt men vågade inte köpa klänningen... ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Hej ungdomar. Vad gör ni? Vill ni göra något annat istället? Vad gjorde ni idag? Vad har ni på er? Vad bjuder helgen på för festligheter? Vad åt ni till middag? Tänker ni kika på någon utav alla filmer som går ikväll? Vad hittar ni på i sommar? Vad händer i höst? Hur skulle den perfekta umträffen se ut? Har ni nå jobb? Pluggar ni? Med vadå!?

jag äter chips å dricker vin. trivs bra med det. har badat å hängt med kompisar idag. har på mig kläder. ska repa med bandet imorgon och basta. åt inget till middag. tänker ej se film ikväll. ska plugga och resa i sommar. ska plugga biologi ihöst.den perfekta umträffen är ett rejv. har inget jobb. pluggar inte nu, är klar för terminen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Vad gör ni?

Pluggar inför morgondagens algoritmtenta samt slösurfar och lyssnar på några polares nya platta.

nubbie: Vad gjorde ni idag?

Har jobbat, ätit, pluggat på 1 ölhall, druckit öl, handlat lite osv. Pluggat mer.

nubbie: Vad har ni på er?

Shorts och kalsonger.

nubbie: Vad bjuder helgen på för festligheter?

Tenta imorgon sen bärs sen på söndag skriva klart en rapport sen kanske mer bärs och såna grejer.

nubbie: Vad åt ni till middag?

Pizzajävel. Man får tjocka sig när man tentapluggar.

nubbie: Tänker ni kika på någon utav alla filmer som går ikväll?

Nä. Inte i helgen i alla fall. Kanske senare i sommar. Fast jag vet inte vad som går. 

nubbie: Vad hittar ni på i sommar?

Sweden Rock nästa vecka samt några fler festivaler. Plugg och jobb. 

nubbie: Vad händer i höst?

Plugg och jobb. Träna satan också. 

nubbie: Hur skulle den perfekta umträffen se ut?

Alla kul skulle vara där och det skulle vara varmt och najs och man skulle inte sluta dricka förrän solen gick upp typ. 

nubbie: Har ni nå jobb?

Japp.

nubbie: Pluggar ni?

Ja.

nubbie: Med vadå!?

Datavetenskapliga saker.

nubbie: Idag har jag gjort en jäkla massa saker, bl.a. pluggat på som satan inför två prov + ett argumenterande tal som ska hållas på måndag. I morgon får jag besök av fancy people, dvs umare. Spännande spännande. Ska nog titta på någon trevlig dokumentär nu. Tack å hej för mej.

Låter produktivt och kul! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Vill ni göra något annat istället?

Glömde denna. Ja, jag vill bärsa istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro : Glor X-men 2.

Ah. Hade velat se den men upptäckte att den skulle gå ikväll lite för sent, nu kan man ju inte hoppa in.

passe aro : Idag kritiserade jag en uppsats och försvarade min.

Vad handlade de om?

passe aro : Shorts.

Skönt! Låter svalt.

passe aro : Dricka öl imorgon, ser det ut som, plus jobb.

Kul! Med vänner antar jag?

passe aro : Åt kokta ägg och linsgryta.

Trodde du var en såndär "wööö kött till allllltt!!".

passe aro : I sommar ska jag till tjackholm, ha semester och jobba.

Vad ska du göra här? Träffa en umare? Rodnar

passe aro : I höst ska jag fortsätta plugga.

Vad är det du pluggar nu igen då? Är det historia, eller är jag helt fel ute?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget speciellt.
Ja.
Mitt humör har skiftat under dagen. Mestadels fundersam.
Underkläder och ett par jävla mjukis.
Konsert + strand

nubbie: Vad gör ni? Vill ni göra något annat istället? Vad gjorde ni idag? Vad har ni på er? Vad bjuder helgen på för festligheter?

Entrecotê, potatisklyftor med rotfrukter och sallad.
Absolut inte.Resa till Italien, Kroatien och Schweiz. Renovera om min balkong.
I höst går jag sista läsåret i grundskolan. Snyft.
Att jag klår Knegaren i armbrytning.
Nej.
Ja. 
Vet inte.

nubbie: Vad åt ni till middag? Tänker ni kika på någon utav alla filmer som går ikväll? Vad hittar ni på i sommar? Vad händer i höst? Hur skulle den perfekta umträffen se ut? Har ni nå jobb? Pluggar ni? Med vadå!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Vad handlade de om?

Den jag kritiserade handlade om distansutbildning i förändring. 

nubbie: Kul! Med vänner antar jag?

Si. Med iddqd!

nubbie: Trodde du var en såndär "wööö kött till allllltt!!".

Det är jag men glömde ta ut kycklingfilé imorse så fick improvisera =( 

nubbie: Vad ska du göra här? Träffa en umare?

Ska nog träffa flera men yep ;)))

nubbie: Vad är det du pluggar nu igen då? Är det historia, eller är jag helt fel ute?

Blev idag klar med min kandidatexamen i systemvetenskap så ska plugga master i höst, blir IT-ledning och strategi. Wöwö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duvetmig :
Hej på dig med Nubbis! Jag lyssnar på musik. Jo det vill jag, skulle vilja ut och festa idag men så blir det icke!

Idag så vart jag på bikbok hittade en as snygg klänning. Men Gallien fastnade i klädrställningen  så drog jag lite för hårt så jag stötte ner alla smycken och solglasögon som vart uppe på. Ja jättepinsamt. Plockade upp allt men vågade inte köpa klänningen... ;(

Heeeej! Du är ny va?

Varför ingen fest? Kul! Klänningar är bra grejer det. Hahaha, men! Du får gå tillbaka och köpa den senare då, när det är glömt. Alternativt gå till en annan affär kanske!

Biologen:

jag äter chips å dricker vin. trivs bra med det. har badat å hängt med kompisar idag. har på mig kläder. ska repa med bandet imorgon och basta. åt inget till middag. tänker ej se film ikväll. ska plugga och resa i sommar. ska plugga biologi ihöst.den perfekta umträffen är ett rejv. har inget jobb. pluggar inte nu, är klar för terminen.

Ja det låter fint. Badat ute? Var det inte kallt!? Varmt med kläder. Resa vart då? Åååh vad roligt! Funderar också på det, du får berätta om allt kul ni gör sedan! Åh vad skönt med lov! För det blir det väl. Jag får lov nästnästa vecka.

iddqd: Pluggar inför morgondagens algoritmtenta samt slösurfar och lyssnar på några polares nya platta.

Hua. Matte. Känns rätt fint att det är över för min del, iaf i år. Det har varit ett dåligt matte-år. Lycka till med den!

iddqd: Har jobbat, ätit, pluggat på 1 ölhall, druckit öl, handlat lite osv. Pluggat mer.

Du verkar också ha haft en produktiv dag, vad fint!

iddqd: Shorts och kalsonger.

Behagligt värre.

iddqd: Tenta imorgon sen bärs sen på söndag skriva klart en rapport sen kanske mer bärs och såna grejer.

Öl med Passaro?

iddqd: Pizzajävel. Man får tjocka sig när man tentapluggar.

Jaaa! Vad var det för pizza?

iddqd: Nä. Inte i helgen i alla fall. Kanske senare i sommar. Fast jag vet inte vad som går.

Menar du bio? Har flr mig att det kommer en del bra filmer i år, fast bio är ju så fasligt dyrt. Är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna säga att "på min tid kostade en biobiljett minsann bara femtio kronor".

iddqd: Sweden Rock nästa vecka samt några fler festivaler. Plugg och jobb.

Kul med festival! Har aldrig varit på någon, skulle jobba på P&L i år men nu blev det ju som det blev med den.

iddqd: Alla kul skulle vara där och det skulle vara varmt och najs och man skulle inte sluta dricka förrän solen gick upp typ.

Låter som gjort för kaoz.

iddqd: Japp.

Vad jobbar du med/som?

iddqd: Låter produktivt och kul!

Jaaa det var det.


   
SvaraCitera

nubbie:

Heeeej! Du är ny va?

Varför ingen fest? Kul! Klänningar är bra grejer det. Hahaha, men! Du får gå tillbaka och köpa den senare då, när det är glömt. Alternativt gå till en annan affär kanske!

Yes! Jag är en nyis här ja! Får åka till Nacka imorgon 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Hua. Matte. Känns rätt fint att det är över för min del, iaf i år. Det har varit ett dåligt matte-år. Lycka till med den!

Blir ledsen när jag hör folk säga så pga när man säger så så har man inte fått lära sig rätt matte och jag är ledsen för att folk inte lär sig rätt matte tillräckligt tidigt så de lär sig hur kul det är Ledsen

nubbie: Öl med Passaro?

Japp!

nubbie: Jaaa! Vad var det för pizza?

En Grandiosa X-tra allt med biff& bearnaise. Den var helt ok men lite liten. 

nubbie: Menar du bio? Har flr mig att det kommer en del bra filmer i år, fast bio är ju så fasligt dyrt. Är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna säga att "på min tid kostade en biobiljett minsann bara femtio kronor".

Fast du är fortfarande tillräckligt liten för att inte ha funnits när jag såg Lejonkungen på bio såatteh....

nubbie: Kul med festival! Har aldrig varit på någon, skulle jobba på P&L i år men nu blev det ju som det blev med den.

Ja, festival är typ det bästa som finns i hela världen! Du borde pallra dig iväg på någon annan istället medan vi har några kvar. 

nubbie: Vad jobbar du med/som?

Står på centralen och typ håller ordning i taxifickan. Rätt slappt för det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Ja det låter fint. Badat ute? Var det inte kallt!? Varmt med kläder. Resa vart då? Åååh vad roligt! Funderar också på det, du får berätta om allt kul ni gör sedan! Åh vad skönt med lov! För det blir det väl. Jag får lov nästnästa vecka.

ja ute, det var rätt skönt. ska resa till tjeckien en vecka och sedan berlin en vecka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Mitt humör har skiftat under dagen. Mestadels fundersam.
Underkläder och ett par jävla mjukis.
Konsert + strand

Jobbigt, hoppas du har varit lite glad också.
Jävla mjukisjävlar. Fast det är ju ganska bekvämt Rodnar
Vem/vilka ska du titta på?

sicilianmind: Entrecotê, potatisklyftor med rotfrukter och sallad.
Absolut inte.Resa till Italien, Kroatien och Schweiz. Renovera om min balkong.
I höst går jag sista läsåret i grundskolan. Snyft.
Att jag klår Knegaren i armbrytning.
Nej.
Ja. 
Vet inte.

Åååh vad gott. 
Vad kul! Många ställen på en sommar det.
Åh, renovering och sådant är roligt.
Vad blir det för något på gymnasiet då?

passe aro : Den jag kritiserade handlade om distansutbildning i förändring.

Oooo, låter intressant, aktuellt ämne. Var det roligt?

passe aro : Si. Med iddqd!

Ja jag lyckades pussla ihop det när han också skrev att han skulle dricka öl. Roligt! Ha det så trevligt, ni två.

passe aro : Ska nog träffa flera men yep ;)))

Tihi, vad fint.

passe aro : Blev idag klar med min kandidatexamen i systemvetenskap så ska plugga master i höst, blir IT-ledning och strategi. Wöwö.

Grattis! Låter aningen komplicerat och rätt så fancy det där.


   
SvaraCitera