Aviseringar
Rensa alla

Kom inte in på gymnasiet.


Kontakta syv, skulle jag tro. Kämpa på! Än är det inte försent att få en bra utbildning. 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Han kanske siktar högre..

Haha ok å han vill ta själv mord lyckat 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Du får reda på att personen har självmordstankar men väljer att skratta samt skriver att personen suger? 

Japp han kom ju inte in å snälla vilken liten tönt en man får fan inte självmordstankar, har fan inte ens gråtit sen jag var 11 å då är mitt liv inte mjukt. Snälla asså söker man t gymnasiet å bölar å beter sig som en 14årig tjej som missat Bolibompa, HaHaHa så jävla sämst, å ni säger att jag ska växa upp? 


   
SvaraCitera
Roloch

Ezztrakt:

Haha ok å han vill ta själv mord lyckat 

wow. I en tråd snackar du om att man ska rösta med hjärtat(på hjärtat,vänstern) och att utan hjärtat så kollapsar allt. I denna tråden visar du inget annat än hat... Skärp dig. 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Japp han kom ju inte in å snälla vilken liten tönt en man får fan inte självmordstankar, har fan inte ens gråtit sen jag var 11 å då är mitt liv inte mjukt. Snälla asså söker man t gymnasiet å bölar å beter sig som en 14årig tjej som missat Bolibompa, HaHaHa så jävla sämst, å ni säger att jag ska växa upp? 

Du kan inte jämföra dig själv med människor då alla är olika och ja, du bör växa upp så snart som möjligt. 


   
SvaraCitera

Roloch:

wow. I en tråd snackar du om att man ska rösta med hjärtat(på hjärtat,vänstern) och att utan hjärtat så kollapsar allt. I denna tråden visar du inget annat än hat... Skärp dig. 

Haha Aah fittor som beter sig som idioter med självmordstankar, sorry om jag är lite hård men jag är betong som har blivit härdad av en batong haha asså fy fan vänstern for life å små bölande fittor kan springa å gömma sig hos wonna be hitler, Haha asså fyfan mannen välkommen till värden 


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Du kan inte jämföra dig själv med människor då alla är olika och ja, du bör växa upp så snart som möjligt. 

Har iaf lämnat bölande bebis fasoner 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Har iaf lämnat bölande bebis fasoner 

Applåder 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Har iaf lämnat bölande bebis fasoner 

Vill du ha en guldstjärna eller? 


   
SvaraCitera

Det är lugnt! kontakta syv så kommer det säkert lösa sig. Vet flera som varit med om samma sak och det har löst sig till slut! Lycka till nu och kämpa på :)))


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Haha ok å han vill ta själv mord lyckat 

Ja, det kanske var en stor motgång 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Japp han kom ju inte in å snälla vilken liten tönt en man får fan inte självmordstankar, har fan inte ens gråtit sen jag var 11 å då är mitt liv inte mjukt. Snälla asså söker man t gymnasiet å bölar å beter sig som en 14årig tjej som missat Bolibompa, HaHaHa så jävla sämst, å ni säger att jag ska växa upp? 

Ezztrakt:

Haha Aah fittor som beter sig som idioter med självmordstankar, sorry om jag är lite hård men jag är betong som har blivit härdad av en batong haha asså fy fan vänstern for life å små bölande fittor kan springa å gömma sig hos wonna be hitler, Haha asså fyfan mannen välkommen till värden 

1. Sluta leka "orten". Det är töntigt som fan.
2. Det är inte töntigt att bli ledsen över ngt. 
3. Vad är det konstiga över att bli frustrerad över att inte komma in på gymnasiet? Det påverkar ens framtid ganska rejält. 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Never bitch välkommen till orten där tiden står still men ha fan va du suger är du dum i huvudet eller hur kan du inte komma in vill du bli raket forskare eller? 

själv har man ju jobb o är 20 då... så välkommen tillbaka när du har de


   
SvaraCitera

Getrekt:

Ja, det kanske var en stor motgång 

ojoj stor måtogång kom inte in på gymnasiet värden går under har du aldrig gått i motvind eller? Vi snackar liksom inte typ min mamma sprängdes i mitt hus så allt jag jade finns inte längre 


   
SvaraCitera
Cobrak

Mata inte trollen hörrni (syftar ej på ts)


   
SvaraCitera