Aviseringar
Rensa alla

Kom på min 14 åriga syster!!!


Ämnesstartare

Fick en skum upplevelse igår när jag var inne i min syrras rum. När jag kom in tryckte hon bort en sida på datorn jättesnabbt, men det var jätte tydligt att det var porr. Jag låtsades inte om att jag sett. Men nu till dden verkliga frågan, vad tycker ni om att någon så pass ung kollar på porr?? Jag har lite svårt att bestämma mig...


   
Citera
Ämnesetiketter

14 är väl inte ungt alls för att börja utforska sin sexualitet.


   
SvaraCitera

du sa aldrig hur gammal hon var.....

Men prata med henne, berätta för henne att porr inte är hur sex är i verkligheten osv.

Edit: oj såg nu :$

Men om hon är 14 så fattar hon väl drillen.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Men prata med henne, berätta för henne att porr inte är hur sex är i verkligheten osv.

haha fan va awkward

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

det är inget konstsigt att 14-åringar tittar på porr, gjorde inte du det när du va 14?


   
SvaraCitera
Åtta

Jag läste rubriken som en uppmaning. Blev lite förvirrad en stund.

OnT: Hon är 14. Fjortonåringar kan mycket väl vara sexuellt aktiva, så att kolla på porr vid den åldern är absolut inget konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nog mest att det är konstigt för hon är min SYSTER, tack för all feedback


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag läste rubriken som en uppmaning. Blev lite förvirrad en stund.

Funderade på att skämta om det, lät bli. Borde gjort.


   
SvaraCitera

va vadå sarra du ner henne ?


   
SvaraCitera

Haha, härlig rubrik.

Gå ut och ragga upp en kille till henne istället om du är orolig för att hon ska bli porrskadad?

Eller är problemet att du tycker din syster ska vara asexuell eller?

Exakt vad är det du har svårt för? Jag tror du bara behöver acceptera att hon vuxit upp =)

Du kan ju snacka med henne om killar och sex annars för att lära henne vad du kan och var gränser går. Dock är hon 14 år.


   
SvaraCitera

incestiös rubrik! bra


   
SvaraCitera

bellan01:

Men nu till dden verkliga frågan, vad tycker ni om att någon så pass ung kollar på porr??

Nej, helt normalt.


   
SvaraCitera

fråga om ni kan titta på det tillsammans


   
SvaraCitera

killarna i min mellanstadieklass tittade på porr. Varför ska inte en fjortonårig tjej få göra det?


   
SvaraCitera

Jag vill komma på din 14-åriga syster.


   
SvaraCitera

respons:

14 är väl inte ungt alls för att börja utforska sin sexualitet.


   
SvaraCitera