Aviseringar
Rensa alla

kom på nu


Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Att inte äta. Lr det beror ju lite på vad man vill med sitt liv. Men jag tror stenhårt på att man blir lyckligare utan lussebullar. Lussebullar, päron och koriander gör en bara olycklig.

ok.. men du, jag litar på dig. päron och koriander har jag inte ätit på ett bra tag så borde ju bli megalycklig snart.

davvelito:

Ofta jag orkar läsa tråden! Nu ska du inte va sån![no-no]

du vill va ganon


   
SvaraCitera

Lounge:

du vill va ganon

du vill ha ganon


   
SvaraCitera

Lounge:

ok.. men du, jag litar på dig. päron och koriander har jag inte ätit på ett bra tag så borde ju bli megalycklig snart.

Det gör du rätt i. Ja det kommer. Snart är du lyckligare än du vågat föreställa dig. Det blir alltid gryning efter natt var en sak jag lärde mig när jag slutade med koriander.


   
SvaraCitera

gjorde faktiskt inte heller det, gillar inte ens lussebullar[sad] gillar typ ingen julmat tror jag, brukar bara äta typ potatisgratäng och marsipangodis[sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

åt inte en enda lussebulle i förra årets jultider

kommer detta ge mig några konsekvenser i live

Åt inte heller några, åt endast lussekatter [wink] vägrar kalla dem lussbullar med undantagsfall att de faktiskt är formade som klassiska bullar [mad]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Det gör du rätt i. Ja det kommer. Snart är du lyckligare än du vågat föreställa dig. Det blir alltid gryning efter natt var en sak jag lärde mig när jag slutade med koriander.

kanske kmr bli svårt att bara sluta abrupt men jag får se till de långsiktiga fördelarna =)

Nintendos BFF:

gjorde faktiskt inte heller det, gillar inte ens lussebullar[sad] gillar typ ingen julmat tror jag, brukar bara äta typ potatisgratäng och marsipangodis[sad]

inte ens lax?? eller ägghalvor.. eller julskinka med grov senap. är ju asgott!

polymyalgia_reumatika:

Åt inte heller några, åt endast lussekatter [wink] vägrar kalla dem lussbullar med undantagsfall att de faktiskt är formade som klassiska bullar [mad]

nu ska vi ej va petiga va


   
SvaraCitera

Lounge:

inte ens lax?? eller ägghalvor.. eller julskinka med grov senap. är ju asgott!

neee hatar typ allt dedär![blush] särskillt lax, mår illa av lukten typ[sad]


   
SvaraCitera

Det jag äter från julbordet; ost, ost och mera ost, julmust, köttbullar..


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

neee hatar typ allt dedär! särskillt lax, mår illa av lukten typ

vad jobbit att vara så kräsen!!


   
SvaraCitera
sincan

Du är fucked, på det dåliga sättet[sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

kanske kmr bli svårt att bara sluta abrupt men jag får se till de långsiktiga fördelarna =)

Kan vara lite jobbigt men finns här som stöd. Lycka till!


   
SvaraCitera

Lounge:

vad jobbit att vara så kräsen!!

är inte kräsen!! ogillar bara fisk typ[sad]


   
SvaraCitera

man måste ju baka lusebullar [sad]


   
SvaraCitera

tycker lussebullar är lite sega. många är ju fördärvade med mandelmassa också. [sad]
minns när jag var liten och laktosintolerant och fröken delade ut lussebulallar på julen. alla fick. utom jag. fick typ ett torrt kex och ledsenhet. [sad]
varsågodvarsågodvarsågodINTEDUvarsågodvarsogodvarsogod


   
SvaraCitera

Det gjorde inte jag heller [sad] Men tror vi överlever!


   
SvaraCitera