Aviseringar
Rensa alla

kom precis hem från um-träffen


Ämnesstartare

superflat:

jag har ej bytt kläder ännu

du avr så diiirty[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

du avr så diiirty

e allti lite dirty [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

O du.. säg inget om vodkaflaskan. Jag är inte stolt över att kunna dricka så mycket.

Det där var bara fjantigt.[rolleyes]
Om du inte hade tyckt att det var häftigt lr dyl, så hade du ej skrivit det i en publik tråd.


   
SvaraCitera

isola:

Det där var bara fjantigt.
Om du inte hade tyckt att det var häftigt lr dyl, så hade du ej skrivit det i en publik tråd.

Jag tänker inte svara det jag vill svara här för det skulle bara leda till agression och varningspoäng och massa jobb för modsen(visst var jag snäll nu mods?[rolleyes])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..............åhhhhhhhhhhhhhhhhh[zzz][tired][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Jag tänker inte svara det jag vill svara här för det skulle bara leda till agression och varningspoäng

Du kan svara utan svärord etc, borde inte vara så svårt att stå för det man har skrivit.


   
SvaraCitera

isola:

Du kan svara utan svärord etc, borde inte vara så svårt att stå för det man har skrivit.

jag står för vad jag har skrivit.
Men förstår inte varför folk tror att jag tycker det är kul att dricka 50cl vodka och sen skryta om det.
Jag tycker inte det är fel att dricka så mycket, och jag tycker inte att jag dricker för mycket. Tycker däremot att det är ett problem att jag klarar av att dricka så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Men förstår inte varför folk tror att jag tycker det är kul att dricka 50cl vodka och sen skryta om det.

Därför att du skriver det där alla kan se det.
Hade du verkligen velat hålla det hemligt så hade du som sagt inte skrivit det i en tråd.

Borgeus:

Jag tycker inte det är fel att dricka så mycket, och jag tycker inte att jag dricker för mycket. Tycker däremot att det är ett problem att jag klarar av att dricka så mycket.

motsägelse, men ok.


   
SvaraCitera

isola:

Därför att du skriver det där alla kan se det.
Hade du verkligen velat hålla det hemligt så hade du som sagt inte skrivit det i en tråd.

oook.

isola:

motsägelse, men ok.

det är väl inte motsägelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

det är väl inte motsägelse?

Jo.

Borgeus:

Tycker däremot att det är ett problem att jag klarar av att dricka så mycket.

Du vill däcka alltså.

Du skapade en tråd om din oro över din ökande alkoholkonsumtion, samt uppmanar folk att inte nämna hur mycket du dricker, men :

Borgeus:

Jag tycker inte det är fel att dricka så mycket


   
SvaraCitera

isola:

Jo.

nej? :S

isola:

Du vill däcka alltså.

Nej, jag vill inte behöva dricka så mycket för att bli full.

isola:

Du skapade en tråd om din oro över din ökande alkoholkonsumtion, samt uppmanar folk att inte nämna hur mycket du dricker, men :

Jag skapade tråden för att jag behövde hjälp med att inte dricka av fel anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Nej, jag vill inte behöva dricka så mycket för att bli full.

du behöver bli full övht?

Borgeus:

Jag skapade tråden för att jag behövde hjälp med att inte dricka av fel anledning.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

du behöver bli full övht?

ibland, ja men det kanske inte är rätt sak att säga ibland eller?[cool]

isola:

[rolleyes]

mmm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

ibland, ja men det kanske inte är rätt sak att säga ibland eller?[cool]

Du har ju aldrig provat att säga motsatsen, så att de flesta vet nog att du gillar det.
Därför det blir så töntigt med

Borgeus:

O du.. säg inget om vodkaflaskan. Jag är inte stolt över att kunna dricka så mycket.


   
SvaraCitera

isola:

Du har ju aldrig provat att säga motsatsen, så att de flesta vet nog att du gillar det.
Därför det blir så töntigt med

[shake] orkar inte förklara mer


   
SvaraCitera