Aviseringar
Rensa alla

Komiker får stryk på scen(varning för språk)


Ämnesstartare

Såg detta precis på facebook. Aldrig sett något mer provocerande. Vad håller killen på med? Rätt åt honom tycker jag i slutet.

Han drar extremt vulgära skämt, klart någon hoppar på honom. Borde hänt tidigare dock... Är det ok att skämta så där egentligen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker inte han är så himla provokativ egentligen, bara pinsamt dålig.


   
SvaraCitera

Så tråkigt att det blir lite småkul.. Speciellt på fyllan kan jag tänka mig, hade nog skrattat sönder åt honom! 

Fett störig dialekt though! "E jag jolig nu eller?" "Vad ska man göchra?" 


   
SvaraCitera

Järn: bara pinsamt dålig.

Undra om han inte till och med är sämre än Fadde Darwich!


   
SvaraCitera

det roliga är ju att det är ganska uppenbart att ts är snubben i fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
det roliga är ju att det är ganska uppenbart att ts är snubben i fråga

LOL?Skeptisk Killen är ju ett psykfall. Skulle skämmas ihjäl om jag gjorde något liknande. 


   
SvaraCitera

Komiker?
Har sett ett annat klipp med honom innan och då var han inte heller rolig.
Detta var bara pinsamt och fruktansvärt dåligt.
Vaddå toppkomiker? Om man inte ens är komiker och (förmodligen) inte kört på de största scenerna som han påstår så är han väl knappast någon?


   
SvaraCitera

Buddah:

Undra om han inte till och med är sämre än Fadde Darwich!

Faktiskt!

rolfgolf:

LOL?Skeptisk Killen är ju ett psykfall. Skulle skämmas ihjäl om jag gjorde något liknande. 

Sounds legit


   
SvaraCitera

Den här killen asså:P Tycker personligen han är svinrolig, men man kan lugnt säga att han har många haters. La själv upp ett klipp tidigare med honom, så det är nog ingen idé att posta mer. En sak som är väldigt roligt för mig är just att så många hatar honom och blir arga. 


   
SvaraCitera

tack för varningen


   
SvaraCitera

lordanton29: En sak som är väldigt roligt för mig är just att så många hatar honom och blir arga.

Exakt vad är roligt?
varken McDonalds"giget" eller detta är roligt för fem öre.


   
SvaraCitera

Xisco:

Exakt vad är roligt?
varken McDonalds"giget" eller detta är roligt för fem öre.

Jag tycker det är kul. Får jag inte det eller?:P Komedi är personligt. Folk har ju olika smaker. Tycker McDonaldsen är roligare än detta, även om detta är roligare än det mesta man ser. Hur kan det INTE vara roligt att en kille går in och håller en fake-tävling på McDonald's som slutar med att han blir jagad av inte en men två väktare? För mig är det kul bara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lordanton29:
Den här killen asså:P Tycker personligen han är svinrolig, men man kan lugnt säga att han har många haters. La själv upp ett klipp tidigare med honom, så det är nog ingen idé att posta mer. En sak som är väldigt roligt för mig är just att så många hatar honom och blir arga. 

Postade inte för att han är rolig...

amsi:
tack för varningen

Varsågod!


   
SvaraCitera

lordanton29: Jag tycker det är kul. Får jag inte det eller?

Jag sa inte att du inte får tycka det, jag frågade VAD som är roligt. För jag kan då inte se det roliga i att kalla tjejer för horor och att de ska suga kuk för att få jobb. Sen häller han väl öl eller något på killen som ger honom stryk? Wow.. skrattar ihjäl mig...


   
SvaraCitera

Xisco:

Jag sa inte att du inte får tycka det, jag frågade VAD som är roligt. För jag kan då inte se det roliga i att kalla tjejer för horor och att de ska suga kuk för att få jobb. Sen häller han väl öl eller något på killen som ger honom stryk? Wow.. skrattar ihjäl mig...

Som någon sa innan. Det är så dåligt att det blir roligt. Han gör ju så med mening fattar du väl. Tror du han går runt och kallar folk för horor i verkliga livet? Eller att han är en programledare på McDonald's. Just det som jag tycker är skoj, att han tar i så mycket. Jag brukar gilla karaktärer som är så överdrivet kaxiga och tror att de äger världen. Finns andra exempel.
Varför tycker du det INTE är roligt? För att han är kaxig och drar konstiga skämt? 


   
SvaraCitera