Aviseringar
Rensa alla

Komiker får stryk på scen(varning för språk)


lordanton29: Säger inte att du har fel.

Jag har ju rätt, bara att erkänna 😉
Så du tycker att det är okej att han snackar så illa om kvinnor bara för att det är hans sätt att köra sin sk stand-up? Inget fel alls med det?


   
SvaraCitera

Xisco:

Jag har ju rätt, bara att erkänna 😉
Så du tycker att det är okej att han snackar så illa om kvinnor bara för att det är hans sätt att köra sin sk stand-up? Inget fel alls med det?

Haha, envisas inte nu:P Jag förstår dig helt klart, men jag håller inte med bara.
Jag tycker inte det är fel pga att det händer just på en KOMEDISCEN. Annars hade det varit fel.


   
SvaraCitera

Totalt sorgligt ba 


   
SvaraCitera

lordanton29: Jag tycker inte det är fel pga att det händer just på en KOMEDISCEN. Annars hade det varit fel.

Varför är det okej att göra det på en komediscen för?
Skulle det vara okej om någon gick upp och sa att den ska våldta din mamma och syskon bara för att den gör det på en komediscen?


   
SvaraCitera

man han skämtade ju förfan inte ens. drog två vitsar och sen sprang han runt och hetsade i publiken som en asstörig 15 åring. 


   
SvaraCitera

om han är komiker är fan varenda bråkig tonårsgrabb det med. 


   
SvaraCitera

Xisco:

Varför är det okej att göra det på en komediscen för?
Skulle det vara okej om någon gick upp och sa att den ska våldta din mamma och syskon bara för att den gör det på en komediscen?

Det är ok att göra det på komediscen för att det är just det, komedi. Fast så aggressiv var han väl ändå inte? Han drog ett skämt om en fiktiv busschaufför och ''snygga horor'' på McDonald's. Även om du inte gillar de skämten så är det ändå skämt.
Det enda som gick över gränsen är i slutet med slagsmålet. Men där får han ju skylla sig själv, om det nu ens är på riktigt. 


   
SvaraCitera

stereo total:
man han skämtade ju förfan inte ens. drog två vitsar och sen sprang han runt och hetsade i publiken som en asstörig 15 åring. 

Kul att ingen försökte stoppa honom ändå. 


   
SvaraCitera

lordanton29: .

Du svarade inte på min sista fråga.


   
SvaraCitera

Xisco:

Du svarade inte på min sista fråga.

Jag gjorde ju det. Han gjorde aldrig det du sa. Vi tycker fortfarande olika Xisco:) Det är bara en smaksak. Finns säkert filmer jag älskar som du hatar och tvärtom. Så är det väl. Tycker inte han gör något fel då det är komedi och han står på en komediscen. Hade varit tråkigt att begränsa vad man får säga på en komediscen. Det är bara en gång under akten han angriper någon personligt och det är i slutet. Annars är allt inom en rimlig gräns tycker jag.


   
SvaraCitera

lordanton29: Jag gjorde ju det.

Xisco: Skulle det vara okej om någon gick upp och sa att den ska våldta din mamma och syskon bara för att den gör det på en komediscen?


   
SvaraCitera

Xisco: Xisco: Skulle det vara okej om någon gick upp och sa att den ska våldta din mamma och syskon bara för att den gör det på en komediscen?

Nej, fast det hör väl inte till detta. Det är inga skämt heller. Men att skämta om våldtäkt generellt är väl ok. Det är bara skämt.


   
SvaraCitera

lordanton29: Nej, fast det hör väl inte till detta

Jo för jag menade i form av:

lordanton29: Men att skämta om våldtäkt generellt är väl ok. Det är bara skämt.


   
SvaraCitera

lordanton29:

. Men att skämta om våldtäkt generellt är väl ok.

ehm, nej? Skeptisk


   
SvaraCitera

lordanton29:

Det är just det som är så kul. Hans jobb ÄR att vara så kaxig och gå över gränsen.

 Skulle du tycka det vore kul om du var publik, och underhållningen bestod av att en snubbe förolämpa dig och kalla ditt kvinnliga sällskap för hora?


   
SvaraCitera