Aviseringar
Rensa alla

Komiker jagad av väktare på McDonald's


Ämnesstartare

Kom in på det här klippet precis. Tyckte det var rätt kul faktiskt, men lite överdrivet om jag ska vara ärlig.

En kille går in och håller tävlingar på McDonald's och ingen verkar klaga förrän några väktare kommer in i bilden, men han ger heller aldrig upp. Någon som vet något mer?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ser direkt att det är en jävla tönt iaf.


   
SvaraCitera

Vilka töntiga vakter....


   
SvaraCitera

mrman:

Vilka töntiga vakter....

Nä, han hade fan stört min matlust iaf.


   
SvaraCitera

gissar vilt på att videon handlar om dig själv och tittar ej


   
SvaraCitera

VM i dålig guerilla-marketing. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Hans look gör det hela småkul.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

gissar vilt på att videon handlar om dig själv och tittar ej

Såg det på facebook i en flashmob-grupp. Känner tyvärr inte såna personer... Så för mig spelar det ingen roll om du tittar eller ej.

Tyckte det var kul att väktarna var ute efter honom som om han vore värsta bankrånaren eller nåt, när han egentligen hade gjort någonting.


   
SvaraCitera

Jag blev förvånad över att ingen med högt testosteron gick fram och klappade på honom. Jag brukar ha gott omdöme men såna personer tål jag bara inte.. O.B.S jag har aldrig slagits i hela mitt liv.


   
SvaraCitera

konstig tävling jag förstår inte varför en går in på en restaurang/matplats och stör de som äter genom att skrika och tuta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

konstig tävling jag förstår inte varför en går in på en restaurang/matplats och stör de som äter genom att skrika och tuta

På vilket sätt tyckte du han störde? Såg ut som de flesta hade kul och skrattade.


   
SvaraCitera