Aviseringar
Rensa alla

Komiker på G


Ämnesstartare

Undrar om det är någon som har bra koll på om det dyker upp några sköna komiker den närmsta tiden i Stockholm 🙂 Har ställt in mig på att se Jonas Gardells Trafikplatsen Glädjen, och sedan John Cleese senare under året. Men är sugen på att se nånting nu innan plugget börjar. Så tips, om någon har välkomnas [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Raw Comedy Club kanske skulle intressera dig? De har ju olika artister som uppträder varje vecka eller hur det nu går till. Annars så har jag tyvärr dålig koll på stand-up scenen.


   
SvaraCitera

Jag kan rekommendera trafikplatsen glädjen. den är riktigt rolig förutsatt att man gillar jonas gardel. såg ett par youtube-klipp från showen förut. kolla in alltomstockholm.se också där brukar dom lägga ut info ang. stand-up osv.


   
SvaraCitera
noja
 noja

Det finns olika standup-shower som är gratis i Stockholm Där "amatörer" uppträder ihop om att slå igenom. Kan inte direkt nämna några ställen, men det borde inte vara alltför svårt att hitta 🙂

Kan verkligen rekommendera Jonas Gardells senaste show, den är riktigt rolig!


   
SvaraCitera

Hur kan man kalla Jonas Gardell för komiker? Tråkigare människa finns ju fan inte.


   
SvaraCitera