Aviseringar
Rensa alla

Komma för snabbt


Ämnesstartare

Tjabbatjena

Har ett problem.. eller kanske inte problem just nu men kommer säkerligen bli!

Är oskuld och känner en fet oro över att komma för snabbt första gången.. typ komma när byxorna åker av eller nåt. När jag runkar så kommer jag fan skitsnabbt, kanske efter 20 sek. Hur ska det då gå när jag är med en tjej? Lär ju inte ens hinna börja innan jag kommer och slaknar..

mvh


   
Citera

littleskytt:

yp komma när byxorna åker av eller nåt.

hahaha


   
SvaraCitera
Åtta

Troligen kommer det att bli så, ja. Så brukar det kunna bli för mig när jag är med någon för första gången (och nästföljande gånger under en tid). Vet inte vad det beror på riktigt, men se det såhär: Det är ju inte ditt problem. Du kommer ju skitsnabbt och kan sedan somna. Det är ju asbra.


   
SvaraCitera

Gå och runka på toa precis innan ni ska knulla,så är du mindre sårbar


   
SvaraCitera

Har liknande problem, fast tvärtom. Innan dess hade jag jämt trott att tjejer var hjälpsamma och tålmodiga, o så fick man den föreställningen raserad [crazy]


   
SvaraCitera

Det är ju skönare att runka än att knulla [mad]


   
SvaraCitera

littleskytt:

Är oskuld och känner en fet oro över att komma för snabbt första gången.. typ komma när byxorna åker av eller nåt. När jag runkar så kommer jag fan skitsnabbt, kanske efter 20 sek.

I just wanna say - you are not alone about this probleme my freind!!
har samma problem, oroar mig som fan över att komma för snabbt när man ska ha sex med nån brud. så fort jag bara får en beröring av en brud på armen eller någon sexig titt på mig så får man stake direkt, och vill börja runka!!!

det kännns som man ska komma bara man är med brudarna fan!!


   
SvaraCitera

Kör med kondom på fördröjer lite iaf + att du är skyddad![y]


   
SvaraCitera

littleskytt:

Är oskuld och känner en fet oro över att komma för snabbt första gången.

Inga problem, så fort du kommer så ska du skrika "Haha! Jag vann!".


   
SvaraCitera

lösning = störra penis.

investera i det så ska det hela lösa sig ska du se.


   
SvaraCitera
Papper

Det oroade jag mig också över men det visade sig att vara tvärtom när det gällde sex. Om du känner att du är nära att komma och inte vill göra det så är det bara att försöka lugna ner dig och sakta ner.

Jag läste att en orsak till att man kommer för snabbt när man har sex är att man tänker för mycket på att man ska komma för snabbt, så tänk inte på det och njut istället.

Sen om du nu kommer för snabbt i början så gör det ju inget, det gör tydligen dom flesta ändå och det är nåt man kan träna på, att bli uthålligare.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera