Aviseringar
Rensa alla

Komma in på krogen? (a)


Ämnesstartare

Min kille är 18år.
Jag är 16år fyller 17 i dec ([cry])
Finns det något ställe där de inte är noga med legg? [blush][blush] Sedan om man går in flera som är 18, finns det inte en liten chans att jag kan typ bli vip med dem? Långsökt men någonting måste göras!!!! [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Har samma problem fast tvärtom. Min flickvän är 5 och får komma in på bollhavet på ikea, det får inte jag. Så det är ju mer synd om mig ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manliga vakter, behöver jag säga något mer?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Har samma problem fast tvärtom. Min flickvän är 5 och får komma in på bollhavet på ikea, det får inte jag. Så det är ju mer synd om mig ;(

Du fick mig att skratta. Grattis

kebu12:

Manliga vakter, behöver jag säga något mer?

[blush]hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Falskleg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Du fick mig att skratta. Grattis

Ironi är så förnedrande ;/


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sägs funka att gå in om man går in med dom som är äldre och dom lovar hålla koll på en, men jag vet inte hur man fixar det!

Annars får du väl vänta precis som alla andra fick göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Har samma problem fast tvärtom. Min flickvän är 5 och får komma in på bollhavet på ikea, det får inte jag. Så det är ju mer synd om mig ;(

Synd om, du har de ju kalasbra [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Falskleg?

Vill inte få hem en böter på 3000 KR 😀

Ending Jon:

Ironi är så förnedrande ;/

ärligt. Gjorde det [blush]

Jeay_L:

Sägs funka att gå in om man går in med dom som är äldre och dom lovar hålla koll på en, men jag vet inte hur man fixar det!

Annars får du väl vänta precis som alla andra fick göra!

Japp, men mina vänner har lyckats. Tom en 93a X))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Vill inte få hem en böter på 3000 KR 😀

Vem skall böterna skickas till? Olga Ostjiin som det står på ditt falskleg? Är det någon som misstänker något så är det bara att springa ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vem skall böterna skickas till? Olga Ostjiin som det står på ditt falskleg? Är det någon som misstänker något så är det bara att springa ;>

XD .. hinner nog inte att fixa fejk tills imorn XD


   
SvaraCitera

Alltså bara gå och se inte nervös ut, kolla inte på vakterna, eller så kan du kolla och le lite. Typ. Eller som någon sa att ber dom om leg så kan din kille säga att han ska hålla koll på dig och så ler du lite mot vakten osvosv och så är du inne [smile] Du kan testa också att gå i mitten i ett "gäng" där dom flesta ser vuxna ut liksom.
Testa inte fejkleg [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majsmollie:

Synd om, du har de ju kalasbra

Hm, kan skicka henne i ett paket till dig om du vill ha henne [crazy]

Lundi:

ärligt. Gjorde det [blush]

Jaja okej, coolt då [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hm, kan skicka henne i ett paket till dig om du vill ha henne

jaaa [blush] [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

XD .. hinner nog inte att fixa fejk tills imorn XD

Är det en dum vakt, vilket inte är ovanligt, så finns det en vals som min 17-årige bror drog (och kom in på).

"Okej, det ligger till så här att mitt körkort blev indraget i förrgår och jag har inte hunnit fixa ny legitimation än. Skulle inte du kunna vara bussig nog att släppa förbi mig i alla fall? Annars får jag ju vänta flera veckor på att gå ut igen ;<"

Byt ut orden och vad du känner för mot vilket smör du tycker passar, se gärna lite söt ut också [wink]


   
SvaraCitera