Aviseringar
Rensa alla

Komma in sent såhär på terminen?


Ämnesstartare

timeisrunningout: Men VÅRTERMINEN?

De finns väl inga program man kan söka sig till under vårterminen? Eller hur menar du?


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

De finns väl inga program man kan söka sig till under vårterminen? Eller hur menar du?

Majoriteten av program vid universitet är väl öppna för antagning till vårterminen? Jag förstår inte vad det är du inte förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: Majoriteten av program vid universitet är väl öppna för antagning till vårterminen?

menar du att söka sig in på senare del av program?


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

menar du att söka sig in på senare del av program?

Nej, jag menar att du börjar universitetet under vårterminen! Börjar från ruta ett som alla andra som börjar på vårterminen! Du kan väl inte ha missat att man kan göra så? Jag är inte ens den enda som påpekat möjligheten i den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: Nej, jag menar att du börjar universitetet under vårterminen! Börjar från ruta ett som alla andra som börjar på vårterminen! Du kan väl inte ha missat att man kan göra så? Jag är inte ens den enda som påpekat möjligheten i den här tråden.

Det går inte :s Det finns ju inte högskoleingenjörsprogram som börjar under vårterminen


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Det går inte :s Det finns ju inte högskoleingenjörsprogram som börjar under vårterminen

KTH har åtminstone. Jag vet inte hur det är med andra skolor runtom i landet, förutom Uppsala som bara kör tekniskt basår igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: Uppsala som bara kör tekniskt basår igen.

fast jag behöver inte riktigt köra basår igen vill mer hoppa in i ett program jag har ju redan läst basår.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

fast jag behöver inte riktigt köra basår igen vill mer hoppa in i ett program jag har ju redan läst basår.

Ibland känns det verkligen som att du hoppar över poängen i ens inlägg med flit Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: Ibland känns det verkligen som att du hoppar över poängen i ens inlägg med flit

nej, nej inte alls de jag försöker. du försöker bara hjälpa men ja, man kan läsa basår också? Men får man csn med tanke på att man redan har läst dom kurserna tidigare?


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

nej, nej inte alls de jag försöker. du försöker bara hjälpa men ja, man kan läsa basår också? Men får man csn med tanke på att man redan har läst dom kurserna tidigare?

Det var ju inte poängen i mitt inlägg. Jag sa att KTH HAR ÖPPNA PROGRAM UNDER VÅRTERMINEN. Att jag tog upp basår var BARA för att påpeka att jag vet helt säkert att Uppsala INTE har högskoleingenjörsprogram till våren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: . Jag sa att KTH HAR ÖPPNA PROGRAM UNDER

åh fan dit kommer jag aldrig komma in dock :p


   
SvaraCitera