Aviseringar
Rensa alla

Komma över ex >,<


Exner

hehe komma över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Newman:

Haha, gråta mig till sömns har jag gjort ofta.

hittar du det du egentligen saknar o kan hitta ett annat sätt att få det på.. så kommer du aldrig behöva gråta över denna sak igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Newman:

Haha, gråta mig till sömns har jag gjort ofta.

hittar du det du egentligen saknar o kan hitta ett annat sätt att få det på.. så kommer du aldrig behöva gråta över denna sak igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Jag stalkar lite trots att det var cirkus två år snart, haha. Fast det är av andra anledningar av kärlek, men men.

Mja, att jag inte stalkade var väl en sanning med modifikation [wink]
I början gick jag väl in på hans facebook både en och två gånger och har väl gjort det någon enstaka gång nu också. Har väl mest känt mig rädd att han ska hitta någon ny. Den tanken skrämmer mig lite fortfarande 0.o

Men jag har inte gjort något mer sedan dess och tänker inte kolla hans fb något mer. Mest glad är jag över att jag lyckades bryta kontakten helt och försökte aldrig kontakta honom efteråt, likt något psycho-ex [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Newman:

Att avsluta vår relation med att vara ett psycho-ex var väl ingen lockande tanke direkt och att kolla hans fb-uppdateringar lite då och då känns väl ganska oskyldigt iaf [blush]

Haha ja, alltså jag tycker inte att det är något fel direkt med att kolla vad någon har för sig. Uppenbarligen kommer man bry sig om personen och det tar sig väl i form med att man håller lite koll. Så länge man inte skaffar nattseende-kikare och smyger utanför huset utan håller det så inget blir konstigt så är det väl rätt oskyldigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Newman:

Men jag har inte gjort något mer sedan dess och tänker inte kolla hans fb något mer. Mest glad är jag över att jag lyckades bryta kontakten helt och försökte aldrig kontakta honom efteråt, likt något psycho-ex [no-no]

Bestäm dig!!!!!!! nej men good for you!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

hehe komma över

[love]

Blivande_japan:

nej fy fan då känns det ännu värre

jag pratar från man till man okey? [mad]

Mr Newman:

blivit av med sexlusten

Där har du problemet, du fappar för lite [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Bestäm dig!!!!!!! nej men good for you!

Srry, blev rörigt när jag försökte redigera inlägget [crazy]

ankzor:

Exner: hehe komma över

LoL, fattade det först nu [bigsmile]
Och ja, jag skulle verkligen vilja veta hur jag ska bära mig åt för att få komma över hela honom igen xD


   
SvaraCitera

Mr Newman:

Konstigt nog var det mycket lättare att komma över sorgen när typ farmor dog xD

tror jag kände samma sak [blush] om det är någon tröst

ankzor:

jag pratar från man till man okey?

är inte jag man va!? [mad] skärp dig![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Newman:

vi var som gjorda för varandra. Något jag fortfarande faktiskt tycker.

tänk - nej, nu var vi ju inte gjorda för varandra. För det var ni inte, det finns någon annan där ute gjord för dig! Livet är skit ibland, det kan inte alltid gå i medvind men då får man kämpa ännu hårdare

Det är inte lätt det här, krossade hjärtan. Var med om det i somras och det är inte kul. Men det går över. Tillåt dig själv att vara ledsen ett tag, tills tårarna tar slut. Sen fortsätt leva. Hitta på roliga saker! Saker som du inte gjort förut, få nya upplevelser. Jag hade två kompisar som sysselsatte mig när jag mådde som sämst. Antingen så satt jag bara och grät med dem eller så var vi ute och gjorde något kul, de gjorde allt för att distrahera mig. Det jag vill säga med detta är att det är nu du ska hålla dina vänner riktigt nära, för jag vet att du känner dig enormt ensam, men med vänner kommer du känna dig mindre ensam.

Så, gråt! Gråt tills du inte orkar gråta mer, sen kliver du upp och lever livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är inte jag man va!?

du är bara en väldigt manlig tjej[mad]


   
SvaraCitera

ankzor:

du är bara en väldigt manlig tjej

F U [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh nej, jag misstänker att han redan skaffat en ny kille.
Men jag kan inte vara säker, bara många omständigheter som pekar på det. Gah, frustrerande att inte kunna få reda på det ordentligt >,<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

F U

ehehehe[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhhhh, så har han nu offentliggjort sin tidslinje på facebook och han träffade denna nya kille bara ett par veckor efter att vi gjorde slut. Och nu sitter de där och gullar med varandra i sina statusrader. Arch, kändes som en dolk i hjärtat nu när jag fick det bekräftat. Att han bara slängde ut mig som en gammal matta och skaffade en ny på en gång.

Usch, älskar honom och vill vara glad för hans skull. För jag vet ju att det inte skulle funkat för oss iaf. Men blir ändå så fruktansvärt arg, ledsen och besviken varje gång jag tänker på hur dem ligger och gör de saker vi brukade göra [cry]

Aja, inget annat att göra än att gråta och dunka näven i väggen av ilska, I guess [sad]


   
SvaraCitera