Aviseringar
Rensa alla

Komma tidigt


Ämnesstartare

Jag har en tendens att komma ganska snabbt när jag har sex, men ståndet går sällan ner för det. Flera gånger har det hänt nu och det är frustrerande. Efter bara någon minut när överkänsligheten lagt sig går det bra att köra igen, men då är det istället segt att komma eftersom den sexuella spänningen redan laddat ur.

Är detta vanligt och hur skulle du reagera om din kille drabbades av detta?


   
Citera
Ämnesstartare

om du kan fortsätta sen skulle inte jag bry mig. hade ju varit lite tråkigt om allt var slut jättesnabbt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis du kommer aldrig bli omtyckt


   
SvaraCitera

Du kan förmodligen träna på att hålla dig, om du känner att det är värt det.


   
SvaraCitera

Filip92:

Är detta vanligt och hur skulle du reagera om din kille drabbades av detta?

I början när jag var ung var det väl detsamma för mig får jag väl erkänna.. jag var fan uberkåt hela tiden o var 14 år då dock... efter xantal gånger sex så börja det väl ta lite längre o längre tid...

idag kan jag komma fort ifall jag
1. inte haft sex på länge
2. inte runkat på länge
3. för långt förspel (då tjejen är grym på avsugning + handtrallan är på hög nivå då tjejen är sexig)

vad gör jag åt detta?
1. avbryter innan jag kommer
2. slickar/pullar henne ett litet tag
3. byter ställning (detta tar tid, ca 5-10 sec men byter du "ofta" så är dessa 5-10 sec värdefulla)
4. knulla så du inte tycker det är så jätteskönt men ändå skönt/jag tycker mer om när tjejen njuter än jag själv

5. Om detta är en tjej som du inte bryr dig om, knulla tills du kommer... Lika bra att få det gjort o gå vidare? (detta är inte mig dock, om jag såväl ska ha sex med en tjej ska hon fan minnas mig för att jag är bäst i sängen [cool][love] )


   
SvaraCitera

ha sex med något grottmongo som precis är på gränsen att inte ens kunna tända på. ha inte sex med snygga.


   
SvaraCitera

Träna. Det är nog bara för att ni/du har för långt förspel och hon tar för mycket på dig. Jag som inte har haft sex alls många gånger klarar 30 minter - 1 timme utan problem... Lixom endå c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du kan fortsätta sen skulle inte jag bry mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du kan fortsätta sen skulle inte jag bry mig.

Bra [smile]

sexmeister:

idag kan jag komma fort ifall jag
1. inte haft sex på länge
2. inte runkat på länge
3. för långt förspel (då tjejen är grym på avsugning + handtrallan är på hög nivå då tjejen är sexig)

Samma som jag, haft väldigt oregelbundet sex senaste tiden, kanske beror på det? Lösningan kanske är att knulla oftare haha [wink]


   
SvaraCitera

Filip92:

Är detta vanligt och hur skulle du reagera om din kille drabbades av detta?

Rätt vanligt.
Reagerar inte så värst på det... Det funkar ju att fortsätta 😛

Men, träna pc-muskeln är ett tips...


   
SvaraCitera