Aviseringar
Rensa alla

Komma tillbaka snygg till skolan.


Ämnesstartare

Shu bre, som ni vet så får vi ju snart sommarlov!:D Har ett mål under sommaren att få bort mina 7 kg överflödigt fläsk och fixa magrutor. Feta biceps osv! 😀 få linser , vad tror ni att deras min kommer vara? =)


   
Citera

det kommer va nice.. säg till att skaffa färglinser och träna hårt [wink]


   
SvaraCitera

jag skulle iaf inte bry mig nämnvärt


   
SvaraCitera

Fett alltså.


   
SvaraCitera

1 tips på 1 bra sida: http://magrutor.net/

mvh


   
SvaraCitera

Sånt är helt sjukt najs att göra. [cool]


   
SvaraCitera

jag gick in i väggen i skolan (alltså.. bokstavligt) när en kille från parallellklassen kom tillbaka. han hade väl tappat en 20 kg, gick från ganska stor till pinnsmal.
jävla chock alltså 😮


   
SvaraCitera

Bild plz


   
SvaraCitera

alla kommer ba wöööö vem e dee


   
SvaraCitera

Eftersom du antagligen inte lyckas kommer ingen märka någon skillnad och deras miner kommer se ut som de normalt vis gör.


   
SvaraCitera

Stora muskelskillnader ar svart att fa bara over ett sommarlov 😛
Fixar du dock bort det mesta av ditt kroppsfett sa ska du se att dina muskler blir tydligare. Spring var dag och ha en bra diet sa ska du se att det blir najs [y]

Som de andra har sagt, bild plz..


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Shu bre, som ni vet så får vi ju snart sommarlov!:D Har ett mål under sommaren att få bort mina 7 kg överflödigt fläsk och fixa magrutor. Feta biceps osv! 😀 få linser , vad tror ni att deras min kommer vara? =)

classic hobbyturk... uhehehe, tips: träna hela kroppen... med rätt träning och kost från och med NU!!! så lyckas du lätt unge man

deras miner kommer lätt va [blush] när du kommer som [cool]


   
SvaraCitera

Lycka till mannen, hoppas de smäller av! 🙂


   
SvaraCitera

en gång ful, alltid ful.


   
SvaraCitera

Varför linser?
Glasögon är väll fint?


   
SvaraCitera