Aviseringar
Rensa alla

Komma vidare i livet?


Ämnesstartare

Känner ni också att ni skulle vilja göra något helt nytt (förändra livet drastiskt) eller är ni nöjda med hur ni har det nu?


   
Citera
Ämnesstartare

Kände så, flyttade 40 mil. Känner inte så längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ha gjort något annat för länge sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner att jag vill göra något, ja


   
SvaraCitera

ja det skulle inte skada. Jag vill flytta till en stuga mitt i skogen i norrland. Eller åka till afrika och bygga ett barnhem [cute]


   
SvaraCitera

Så har jag känt länge och efter ett par års funderande så blir det förhoppningsvis av till sommaren.

Man måste ju hitta sin plats i livet och är den inte där man är just nu så får man göra något åt det. Borde ha gjort det för länge sen men inte riktigt vågat. Det blir väl lätt så att man väljer tryggheten och stannar kvar.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Så har jag känt länge och efter ett par års funderande så blir det förhoppningsvis av till sommaren.

Vad ska du göra? [smile]


   
SvaraCitera

LifeandDeath:

Vad ska du göra?

Inte helt säkert ännu men börja skola någonstans och flytta långt här ifrån i alla fall. Har jobbat mot de planerna under ett tag nu så nu finns det inget som kan hindra det. Bara se vad jag kommer in på sen men jag har många alternativ så det blir alltid nåt. [smile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Inte helt säkert ännu men börja skola någonstans och flytta långt här ifrån i alla fall. Har jobbat mot de planerna under ett tag nu så nu finns det inget som kan hindra det. Bara se vad jag kommer in på sen men jag har många alternativ så det blir alltid nåt.

Låter som om att du har en bra plan [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bellstar:

Känner ni också att ni skulle vilja göra något helt nytt (förändra livet drastiskt)

Kommer nog aldrig få ro.


   
SvaraCitera

LifeandDeath:

Låter som om att du har en bra plan

Hehe jag får väl erkänna att den har vissa brister ännu. [wink] Men nu har jag i alla fall bestämt mig, hittat motivationen och har börjat ordna upp lite saker här hemma som gör att jag kan komma iväg. Men en hel del arbete återstår nu under våren.


   
SvaraCitera

Japp. Fixade största bromsklossen å förändrades. Rätt så rejält i alla fall.

Å nu ska jag förhoppningsvis flytta iväg ett antal mil å skapa liv i annan stad. Där jag knappt känner någon [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle ha gjort något annat för länge sedan

Vad är det som hindrar dig?

LifeandDeath:

ja det skulle inte skada. Jag vill flytta till en stuga mitt i skogen i norrland. Eller åka till afrika och bygga ett barnhem

Det var stor skillnad mellan stuga i norrland och barnhem i afrika, både låter lika bra dock![bigsmile]

El Guaje:

Det blir väl lätt så att man väljer tryggheten och stannar kvar.

Ja, tyvärr har det varit så för mig väldigt länge :/ Men nu ska det bli ändring! Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv men nåt blir det[smile] Tänker inte sitta hemma och glo in i väggen iaf, har gjort det alldeles för mycket genom åren..
Btw, lycka till med dina planer! [smile]

antrax:

Kommer nog aldrig få ro.

:/

Slumpartad:

Japp. Fixade största bromsklossen å förändrades. Rätt så rejält i alla fall.

Skönt 😉

Slumpartad:

Å nu ska jag förhoppningsvis flytta iväg ett antal mil å skapa liv i annan stad. Där jag knappt känner någon

Jippi =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bellstar:

Vad är det som hindrar dig?

att jag inte har någon aning om vad jag kan göra för att få en bättre tillvaro. Det mesta har redan prövats utan framgång.


   
SvaraCitera

bellstar:

Men nu ska det bli ändring! Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv men nåt blir de

Det är bra det! Man behöver ju inte komma på exakt vad man ska göra utan man får prova sig fram. Men sitter man bara hemma och väntar på att saker ska hända så händer det inte mycket tyvärr. Så du är på rätt spår. [smile]

bellstar:

lycka till med dina planer!

Tack så mycket. Lycka till själv!


   
SvaraCitera