Aviseringar
Rensa alla

Kommande spel DU ser fram emot!


Issen:

Starcraft 2 och Diablo 3

SaltaKätzchen:

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Supreme Commander 2
Warhammer 40K Online (eller vilket arbetsnamn det går under)
Cortex Command
Bioshock 2
Bionic Commando
Battlefield Heroes
Säkert fler jag inte kommer på för tillfället. Samtliga till PC förstås.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Bioshock 2

ja me


   
SvaraCitera

Alpha Protocol


   
SvaraCitera

Battlefield Hereos faktiskt. Alternativt nya Flight Simulator!
Gievf!


   
SvaraCitera

Natural Selection 2!


   
SvaraCitera

Nya Hearts of Iron, battlefield 1943 och mortal online


   
SvaraCitera

Mjao:

Hearts of Iron

Den hade jag glömt bort. Den ser man också fram emot.


   
SvaraCitera

Diablo3 och God of war3. Samt timesplitters 4 givetvis.


   
SvaraCitera

Divinity 2
Dragon Age
GoW 3 (om jag får reda på att det blir som ettan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Sims

Mumble:

undisputed

Fejlarn:

kanske

Chickfactor:

fantasy

SaltaKätzchen:

Flashpoint

KamikazeTomten:

Supreme

Raubtier:

Protocol

sikkos:

faktiskt

Fejlarn:

Selection

Mjao:

battlefield

Budolicious:

timesplitters

SorryBartDude:

Divinity

Ni får gärna beskriva lite vad spelet går ut på och lägga upp något klipp med spelet/spelen i fråga=)


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Ni får gärna beskriva lite vad spelet går ut på och lägga upp något klipp med spelet/spelen i fråga=)

http://www.infamousthegame.com/

http://www.unknownworlds.com/ns2/about/


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Ni får gärna beskriva lite vad spelet går ut på och lägga upp något klipp med spelet/spelen i fråga=)

oki, finns inte så många videos till Divinity 2...

lågupplöst skit, finns bättre på deras hemsida.

Är iaf ett rollspel där man där man springer omkring i en öppen värld. Uppföljaren till Divine Divinity.


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Ni får gärna beskriva lite vad spelet går ut på och lägga upp något klipp med spelet/spelen i fråga=)

Supreme Commander 2: Uppföljaren till SC 1, vilket i sin tur var en andlig uppföljare till Total Annihlation. Med andra ord så är det ett episkt RTS med hundratals enheter (tror max var 1000 enheter per spelare i multiplay i SC1) och supervapen bonanza.

Warhammer 40K Online (eller vilket arbetsnamn det går under): Ett mmo baserat på Warhammer 40k universumet (som är awesome) som är under utveckling. Tvivlar på att någon video eller bilder har släppts eftersom det inte varit under utveckling så länge.

Cortex Command: 2D spel som jag såg i senaste PC Gamer som verkade rätt kul, skall hålla ett öga på det.

Bioshock 2: Vet folk inte vad Bioshock 1 är för spel så suger dom.

Bionic Commando: En uppföljare av ett NES spel från 80 talet. Du är en soldat som svingar dig fram i en förstörd stad med din bioniska arm och har ihjäl fienden antar jag. Gjordes en remake av BC i 2D (utvecklad av svenska Grin om jag kommer ihåg rätt) vid namn Bionic Commando: Rearmed vilket är grymt kul och en väldigt värdig remake.

Battlefield Heroes: Känner folk inte till Battlefield-serien så suger dom. Heroes kommer bli en casual-verision (gratis med) av Battlefield där gubbarna och omgivningen har en tydligen cartoon-look. Du kommer att kunna köpa nya skins och lite ditt och datt för små summor av pengar, men det är helt frivilligt och inte nödvändigt för att spela spelet.

Orkar inte leta videor eftersom jag ska upp om fem timmar.


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Budolicious: timesplitters

Galvmeister:

Ni får gärna beskriva lite vad spelet går ut på och lägga upp något klipp med spelet/spelen i fråga=)

Vanlig förstapersonspangare med enorm arsenal av vapen. Dock kursade utvecklarna under utvecklingen av fyran. Men nystartad studio fortsatte på det tror jag. Får se vad som sker.


   
SvaraCitera

Hearts of Iron 3

Tanken är att man ska styra ett av typ 150 länder under andra världskriget. Man styr hela landet osv osv kontrollerar politik och militär .

battlefield 1943
Detta är en remake av första spelet, Battlefield 1942 med bättre grafik och fysik och fler banor osv.

mortal online

Svenskutvecklat mmorpg där striderna är i realtid (istället för att man högerklickar så att man börjar attackera), osv osv. Det liknar mer typ oblivion eller morrowind till spelstilen än andra mmorpgn som WoW och final fantasy online.


   
SvaraCitera